اولین رویداد استارتاپی در حوزه رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار خواهد شد

اولین رویداد استارتاپی در حوزه رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار خواهد شد
چهارشنبه 13 تير 1397 - 21:20

علیرضا مروج معتقد است کسب و کارهای استارتاپی نقش بسیار مهمی در جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال ایفا می‌کنند.

العالم - فضای مجازی

به گزارش ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، علیرضا مروج مدیر بخش استارت‌آپ ویکندهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت گفت: با توجه به نقش و اهمیت کسب و کارهای نوپا در حوزه سلامت و همچنین نظر به اهمیت بی‌بدیل آگاهی‌سازی صحیح علمی و جامع در حوزه سلامت، کسب و کارهای استارتاپی نقش بسیار مهمی در این فرآیند ایفا می‌کنند.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این جشنواره برگزاری رویدادهای استارتاپی تخصصی به جهت شناسایی ظرفیت‌ها در این حوزه و همین طور حمایت از کسب و کارهای نوپا است.

مروج عنوان کرد: در هفته‌های آتی محورها و جزئیات این رویدادها منتشر خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند تیم‌ها و ایده‌های خود را در سامانه‌هایی که در سایت جشنواره قرار می‌گیرد ثبت نام نمایند.

تیم کمیته استارت‌آپ ویکندهای جشنواره با تشکیل جلسات متعدد با اتحادیه کسب و کارهای دیجیتال و صاحب‌نظران در این عرصه در حال بارش افکار به جهت انتخاب متدهای مناسب داوری و منتورینگ برای کسب و کار‌های نوپای شرکت کننده در طول جشنواره است.

او در پایان گفت: امید است با یاری خداوند متعال در شهریور ماه شاهد یک رویداد متفاوت و کم‌نظیر در حوزه کسب و کارهای نوپای سلامت در کشور باشیم.

گفتنی است مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سلامت نیمه مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها