وزیر دفاع یمن: ساحل غربی، گورستان متجاوزان خواهد بود

وزیر دفاع یمن: ساحل غربی، گورستان متجاوزان خواهد بود
جمعه 15 تير 1397 - 03:36

وزیر دفاع یمن با هشدار شدید به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان گفت که ساحل غربی گورستان متجاوزان خواهد بود.

العالم-یمن

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» تاکید کرد که متجاوزان به زودی با اتفاق های غیر منتظره ای روبه رو خواهند شد.

وی نسبت به رفتار متکبرانه عربستان، امارات و متحدین آنها در قبال مردم یمن هشدار داد و گفت که یمن همچنان مقاوم و آزاد خواهد ماند و فارغ از هر گونه هزینه ای از کرامت و استقلال خود دفاع خواهد کرد.

العاطفی خاطرنشان کرد که سرزمین و سواحل جبهه غربی یمن گورستان متجاوزان خواهد بود و نبردهای آن بر درخشان ترین صفحات تاریخ ثبت خواهد شد.

وزیر دفاع یمن گفت: بارها نسبت به رفتار استکباری متجاوزان در قبال ملت خویش و کشتار مردم بیگناه اعم از زن و کودک هشدار داده و خطاب به آنها اعلام کرده ایم که شما با تجاوز نظامی به یمن منافع قدرت های استعماری و در صدر آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی را تامین می کنید.

ائتلاف خودخوانده عربی به سرکردگی عربستان و امارات چهارشنبه (23خرداد) به رغم هشدارهای بین المللی درباره وخامت اوضاع انسانی، حملات گسترده ای را برای اشغال بندر الحدیده در غرب یمن آغاز کرد که تاکنون با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور روبه رو شده است.

الحدیده دومین بندر بزرگ یمن در دریای سرخ و تنها راه ارتباط دریایی مردم تحت محاصره این کشور با جهان خارج و همچنین تنها گذرگاه ورودی کمک‌های بشردوستانه به یمن است.

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

پربیننده ترین خبرها