ماجرای فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه مهرآباد تهران چه بود؟ + جزئیات

ماجرای فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه مهرآباد تهران چه بود؟ + جزئیات
شنبه 16 تير 1397 - 19:03

فرود یک فروند هواپیما با رجیستر آمریکا در فرودگاه مهرآباد تهران، سوالات زیادی را از کم و کیف این ماجرا در بین افکار عمومی ایجاد کرد.

العالم _ ایران / اقتصادی

اخیرا فرود یک فروند هواپیما با رجیستر کشور آمریکا (بویینگ 737-700) در فرودگاه مهرآباد تهران، سوالات زیادی را در افکار عمومی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد که این هواپیما به چه دلیل در تهران فرود آمده است.

در همین زمینه، امروز و پس از گذشت چند روز از ماجرای فرود این هواپیما در فرودگاه تهران و پس از پیگیری‌های فراوان رسانه‌های مختلف مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که، هواپیمای آمریکایی در اجاره یک تاجر هندی بوده است.

بر همین اساس، پس از پیگیری‌های بیشتر برای دستیابی به اطلاعات بیشتر راجع به این هواپیما و طبق اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که این هواپیما متعلق به یک بانک آمریکایی است که از حدود 2 سال پیش توسط یک شرکت خرید و فروش فولاد در کشور هند، اجاره شده است.

هواپیمای مذکور پس از اجاره توسط این شرکت هندی، در اختیار مدیرعامل این شرکت گذاشته شده و در این مدت، وی با استفاده از این هواپیما به کشورهای مختلفی برای خرید و فروش فولاد سفر کرده است.

بر همین اساس، این هواپیما اخیرا در چند شهر ایران از جمله تهران به زمین نشسته و مدیرعامل این شرکت هندی، مذاکراتی با مسئولان شرکت‌های فولادی ایران از جمله فولاد مبارکه داشته است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها