الحوثی: ائتلاف متجاوز به دنبال تحقق رؤیاهای اسرائیل و آمریکاست‎/شرایط برای ضربه به متجاوزان مهیاست

الحوثی: ائتلاف متجاوز به دنبال تحقق رؤیاهای اسرائیل و آمریکاست‎/شرایط برای ضربه به متجاوزان مهیاست
شنبه 16 تير 1397 - 22:04

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از مواضع دبیرکل حزب الله لبنان وی را مرد سخن و عمل دانست.

العالم _ یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای از مواضع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قدردانی کرد.

وی افزود: نصرالله الهام بخش همه آزادگان جهان در اخلاص و صداقت است و ستاره‌ای درخشان در آسمان مکارم اخلاق و الگویی زنده برای ارزش‌های انسانی و اسلامی به شمار می‌رود.

رهبر جنبش انصارالله در ادامه این بیانیه گفت: مواضع نصرالله و حزب الله از ارزش‌های والای حمایت از مستضعفان نشأت می‌گیرد.

وی افزود: ملت عزیز ما حمایت صادقانه حزب الله و دبیرکل آن را فراموش نخواهد کرد.

الحوثی همچنین از مردم عراق و همه آزادگان جهان که با ملت یمن همبستگی کردند قدردانی کرد.‎

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با یاری خداوند متعال آزادگان و قهرمانان ملت عزیز ما وارد نبرد ساحل غربی شده و در مقابله با متجاوزان که خادم آمریکا یعنی رژیم جنایتکار امارات آن‌ها را برای انجام این مأموریت کثیف و جنایتکارانه در تجاوز به شهرها و روستاهای "تهامه" به خدمت گرفته است، شجاعت به خرج دادند و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و آزادگان قبایل نقش مؤثری در نابودی امکانات دشمن که به دنبال اشغال مناطق ساحل غربی یمن است، ایفا می‌کنند.

الحوثی در ادامه این بیانیه اظهار داشت: این نبرد نبرد همه ملت یمن و انسان‌های شریف و آزاده در این کشور است و هدف اصلی دشمن از ابتدا سیطره بر یمن و مردم آن بود.

رهبر جنبش انصارالله گفت: بعد از مخالفت دشمن با طرح نماینده سازمان ملل کاملا مشخص شد که او با حمایت و نظارت آمریکا و انگلیس به دنبال تحقق خواسته‌ها و آرزوهای رژیم صهیونیستی و آمریکا در تسلط بر دریای سرخ، بنادر و ساحل و وارد کردن خسارت‌های بیشتر به مردم عزیزمان است.

وی ادامه داد: دشمنان متجاوزی که گمان می‌کردند می‌توانستند این نبرد را یک شبه تمام کنند و به راحتی کل مناطق ساحل را به کنترل خود در بیاورند، شکست خوردند. آن‌ها امروز در باتلاق بزرگی گرفتار شده‌اند و خسارت‌هایشان ادامه دارد. شرایط برای ضربه به متجاوزان و فرسایش امکانات وتوان آن‌ها به یاری خدا مهیا است.

 

پربیننده ترین خبرها