الدقاق در گفتگو با العالم مطرح کرد؛

جزئیات جدید از انتقال آیت الله قاسم به خارج برای مداوا/ نگرانی از عدم اجازه بازگشت به بحرین

جزئیات جدید از انتقال آیت الله قاسم به خارج برای مداوا/ نگرانی از عدم اجازه بازگشت به بحرین
دوشنبه 18 تير 1397 - 16:59

مدیر حوزه علمیه بحرین از نگرانی گسترده در بین بحرینی ها درخصوص عدم اجازه به آیت الله قاسم برای بازگشت به کشورش به خاطر اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت و تبعید وی از کشور سخن گفت.

العالم _ بحرین

شیخ عبدالله الدقاق مدیر حوزه علمیه بحرین در گفت وگو با شبکه العالم تصریح کرد: عالم مجاهد آیت الله شیخ عیسی قاسم صبح امروز با یک دستگاه خودروی آمبولانس از بیمارستان ابن نفیس به فرودگاه بین المللی بحرین منتقل شد.

الدقاق به حضور شمار گسترده‌ای از دوستداران آیت الله قاسم در فرودگاه اشاره کرد؛ به گونه ای که دو طبقه فرودگاه در سایه آماده باش گسترده امنیتی نیروهای آل خلیفه در فرودگاه از جمعیت پُر شده است.

وی همچنین از نگرانی گسترده در بین بحرینی ها درخصوص عدم اجازه به آیت الله قاسم برای بازگشت به کشورش به خاطر اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت و تبعید وی از کشور سخن گفت.

الدقاق از حکومت بحرین خواست تا راه "عقلانیت" را در پیش گرفته و به آیت الله قاسم اجازه بازگشت به آغوش خانواده اش در بحرین را بدهد زیرا وی بحرینی تبار و برخوردار از اصلیت بحرینی است و حق دارد که در خارج از کشور درمان شود.

وی افزود: پزشکان توموری را در آیت الله قاسم تشخیص داده اند که هنوز به مرحله خطرناک نرسیده است اما لازم است که برای برداشتن آن در خارج از بحرین کارهای درمانی صورت گیرد.

پربیننده ترین خبرها