رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه القدس را ممنوع کرد

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه القدس را ممنوع کرد
دوشنبه 18 تير 1397 - 21:48

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه تلویزیونی ماهواره ای "القدس" را ممنوع و همه دفاتر آن را در سراسر فلسطین اشغالی بست.

العالم _ فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه خبری العالم، عماد الافرنجی مدیر کل شبکه تلویزیونی القدس در اراضی اشغالی گفت: شبکه القدس الگوی رسانه های فلسطینی بود و روی مسائل ملی نظیر ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات تمرکز داشت که همین امر هم باعث نگرانی و خشم اشغالگران شده بود.

وی افزود: نیروهای اشغالگر چندین بار تلاش کردند که آزادی همکاران رسانه ای مرا محدود کنند و شماری از آنها را بازداشت و برخی دیگر را نیز تهدید کردند. اشغالگران تلاش کردند که از آنها باج خواهی کنند و به سوی آنها آتش گشوده و آزادی آنها را سلب کردند اما همه این ها از پشتکار و اراده شبکه القدس و کادر آن کم نکرد.

الافرنجی افزود: اشغالگران امروز گام خطرناکتر و تروریستی در قبال این شبکه با ممنوعیت فعالیت آن اتخاذ کردند.

وی تاکید کرد: این تصمیم اشغالگران هرگز باعث نخواهد شد که شبکه القدس از پرچمداری قدس دست بردارد. شبکه قدس همواره این امانت را با خود خواهد داشت و این رسالت را با هر هزینه ای که باشد، دنبال خواهد کرد.

الافرنجی تاکید کرد: مسئولان اشغالگر هرگز نخواهند توانست صدای ما را خاموش کنند. حقیقت همواره قویتر و روشن تر از تاریکی اشغالگری است.

مسئولان رژیم صهیونیستی امروز به دستور اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه القدس را ممنوع و دفاتر آن در فلسطین اشغالی را بسته و از خبرنگاران و کارمندان این شبکه بازجویی کردند.

در همین حال، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی – دفتر فلسطین در بیانیه ای با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این اقدام در راستای راهزنی اسرائیل و کتمان کردن حقیقت و پیگرد همه صداهای حامی مسئله فلسطین است؛ بویژه شبکه هایی که درتلاش برای گسترش آگاهی بخشی در جهان عرب و اسلام درخصوص حقوق ملت فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها