محاصره افراد مسلح در شهرک های جنوبی درعا توسط ارتش  

محاصره افراد مسلح در شهرک های جنوبی درعا توسط ارتش  
سه شنبه 19 تير 1397 - 22:52

ارتش سوریه همه نوار مرزی درعا با اردن را آزاد کرد و برای ایجاد امنیت در منطقه به انتشار نیروهای خود در ریف درعای جنوب غربی به ویژه نوار مرزی اردن پرداخت.

العالم سوریه  

به گزارش خبرنگارشبکه العالم، یگان های ارتش سوریه توانست در ریف درعای جنوب غربی پیشروی کند و در نوار مرزی درعا با اردن امنیت را برقرار کند.

وی افزود: ارتش سوریه توانست منطقه غرز در جنوب شرق درعا و الجمرک القدیم و کتبیه الهجانه در جنوب غرب این شهر را بازپس بگیرد.

وی افزود: یگان های ارتش پس از نابودی گروه های  مسلح در عملیات ارتش برای برقراری امنیت به ویژه در نوار مرزی درعا با اردن و تثبیت امنیت و ثبات در روستاها و مناطق مختلف، نیروهای خود را در ریف درعای جنوب غربی منتشر کردند.

وی افزود: تسلط بر گردان پدافند هوایی توانست به محاصره افراد مسلح در شهرک های جنوبی درعا و مناطق باقی مانده ریف درعای جنوبی در منطقه غرز و جداسازی آنان از گروه های مسلح در ریف درعای غربی در طفس و مزیریب بیانجامد.

این درحالی است که ارتش توانست بر 27 پاسگاه مرزی اردن در غرب گذرگاه نصیب تسلط یابد.

وی تاکید کرد: تسلط کامل بر ریف درعای شرقی و جنوبی زمینه را برای ادامه عملیات نظامی ارتش به سوی سرزمین های اشغالی جولان محل تحصن  افراد مسلح گروه جبهه النصره و داعش در مناطق مزیریب ، نوی و تسیل فراهم می کند

دارین فضل افزود: تکمیل عملیات نظامی همزمان با اعلام افراد مسلح در منطقه طفس مبنی بر ورود پلیس نظامی روسیه به این منطقه برای عقد توافق آشتی و  تحویل سلاح های سنگین به ارتش سوریه، راه را برای پیشروی ارتش از طفس به مزیریب  و تسیل فراهم میکند.

پربیننده ترین خبرها