جنگ موشک ها و هواپیماها بین سوریه و رژیم صهیونیستی

جنگ موشک ها و هواپیماها بین سوریه و رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 21 تير 1397 - 13:57

پدافند هوایی سوریه با تجاوز نظامی هوایی رژیم صهیونیستی در حومه القنیطره در جولان اشغالی مقابله کرد و ارتش این رژیم مدعی شد یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ( پهپاد ) هدایت شده از خاک سوریه را سرنگون کرده است.

العالم- سوریه                  

پدافند هوایی سوریه با تجاوز نظامی هوایی رژیم صهیونیستی در حومه القنیطره در جولان اشغالی مقابله کرد و ارتش این رژیم مدعی شد یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ( پهپاد ) هدایت شده از خاک سوریه را سرنگون کرده است. تروریست ها به توافق آشتی با دولت سوریه در درعا پس از آزاد سازی حدود 80 درصد از خاک آن مبادرت ورزیدند.

حمله موشکی رژیم صهیونیستی مواضع  و پایگاه های ارتش سوریه نزدیک جولان اشغالی را هدف قرار داد و پدافند هوایی سوریه با این حملات مقابله کرد و از پیشتر در کمین آن ها بود.

 یک منبع نظامی تائید کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین فروند راکت و موشک به سوی برخی مراکز ارتش در اطراف شهرک حضر و تل کروم جبا در القنیطره شلیک کرده اند و تلفاتی به همراه نداشت و تنها خسارت هایی برجا گذاشت.ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سه پایگاه نظامی را هدف قرار داده است و قصد دارد با جدیت و قاطعیت علیه هرگونه تلاشی برای آسیب زدن با شهروندان غیر نظامی اسرائیل تعامل و برخورد خواهد کرد.

نقشه میدانی در جنوب سوریه نیز به سعت در حال تغییر و تحول است زیرا ارتش سوریه توانسته است حدود هشتاد درصد از مساحت درعا را بازپس بگیرد و مناطق راهبردی و مهمی مانند تل الاشعری و مساکن جلین را ازاد کرده است

گروه های تروریستی وقتی این پیروزی ها و پیشروی های سریع ارتش سوریه را دیدند مطمئن شدند که هیچ راه فراری نیست بنابراین به توافق آشتی با دولت سوریه تن دادند.

پربیننده ترین خبرها