تصمیم تاریخی رونالدو در محل ملاقات مافیاهای مهم دنیا + عکس

تصمیم تاریخی رونالدو در محل ملاقات مافیاهای مهم دنیا + عکس
جمعه 22 تير 1397 - 09:27

ابرستاره پرتغالی یوونتوس که به تازگی مادرید را به مقصد تورین ترک کرده، بی خیال همه بدبیاری‌های اخیر در یکی از زیباترین جزایر جهان به همراه خانواده خود سرگرم تفریح است.

العالم - ورزشی

کسانی که ثروت رونالدو و مالکیت او را بشناسند و بدانند، شاید به او حق بدهند که در فرصت به دست آمده اینگونه بخش ناچیزی از ثروتش را هزینه استراحت و خوش گذرانی کند.

در هر حال کریس حاضر به ترک بهشت کوچک یونان نبود و به همین دلیل آنیلی مالک یوونتوس مجبور شد برای دیدار با او و مذاکره با وکیلش راهی جزیزه پلوپونز (پلوپونسوس) یونان شود.

توتو اسپورت یونان در همین رابطه نوشت: آندره‌آ آنیلی، مالک یوونتوس با پروازی اختصاصی راهی یونان شد تا با رونالدو دیدار کند. وی با پروازی اختصاصی از فرودگاه پیزا در توسکانی راهی یونان شده و به محل اقامت رونالدو که این روزها تعطیلات خود را در جزیره پلوپونز سپری می کند، رفت.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، دیدار رونالدو و آنیلی برقرار شد و وکیل پرتغالی کریس بعد از خروج از جلسه طولانی خود با مالک یوونتوس، شرایط را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تنها درباره برخی نکات مالی باید به توافق پررنگ تری دست پیدا کنیم.

کریستیانو رونالدو دوشنبه به تورین سفر خواهد کرد. این انتقال قرن خواهد بود و ایتالیا با نام یوونتوس این روزها در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار گرفته است.

اولین ماجرای تاریخی درباره این جزیره به قرنها و قرنها پیش باز می گردد، ماجرایی تحت عنوان اتحادیه پلوپونزی!

این موضوع در واقع، پیمانی است میان دولت شهرهای یونانی در شبه جزیره پلوپونز به رهبری اسپارت. این اتحادیه به ویژه پس از جنگ‌های ایران و یونان میان دولت - شهرهای یونانی و هخامنشیان، بر ضد سیاستهای توسعه طلبانه دولت آتن باستان که با شعار مقاومت در برابر امپراتوری ایران، تشکیل شده بود، بازیابی شد. با یورش آتن و هم‌پیمانانش به شبه جزیره پلوپونز، جنگی شروع شد که تاریخ‌نگاران از آن با نام جنگ پلوپونز یاد می‌کنند. این جنگها در پایان با پیروزی قطعی و کامل اسپارت که از حمایت کامل ایران برخوردار بود، اشغال و ویرانی دیوارهای آتن و فروریزی دموکراسی این شهر به پایان رسید.

اسپارتیان مزدوران خود را بر آتن گماشتند. پس از این تاریخ میان اسپارت و ایران اختلاف افتاد و اتحادیه پلوپونزی نیز تضعیف شد. تا اینکه بنابر صلح آنتالکیداس، هر دو قدرت مهم یونانی، آتن و اسپارت، چیرگی ایران بر دریاها و سیادت و میانجیگری ایران بر مسائل یونان را پذیرفتند.

گفته شده که در دویست سال گذشته حتی تا چند ماه پیش مافیای مواد مخدر در سطح جهانی جلسات فوق سری خود را در همین جزیره برگزار کرده و اسناد این ملاقات‌های محرمانه هر بیست یا سی سال یک بار منتشر می شود. در هر حال ابرستاره پرتغالی الزاماً در خصوص تاریخی بودن این جزیره اطلاعاتی نداشته و شاید صرفا به علت زیبایی و بکر بودن این سواحل زیبا و جزیره عجیب و غریب یونان برای تفریح آمده و مستقر شده است اما ملاقات آنیلی که ماجراهای ریز و درشت خانواده او نیز بر علاقه مندان پوشیده نیست، با رونالدو هرگز بی ارتباط با این جزیره تاریخی نخواهد بود.

کریستیانو رونالدو اکنون در خدمت بانوی پیر تورین خواهد بود و دیگر نامش در کنار نام برنابئو و مادرید معنا نخواهد داشت. او به دنبال معنایی تازه در لباس یوونتوس با مالک ثروتمند و پر قدرت یووه همچنین در کنار فیات، برای رقم زدن تاریخ تازه ای برای تورین هم قسم شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها