خبرنگار العالم گزارش داد؛

جدیدترین اخبار از تحولات میدانی یمن/ هلاکت شماری از سرکردگان سعودی در یمن

جدیدترین اخبار از تحولات میدانی یمن/ هلاکت شماری از سرکردگان سعودی در یمن
شنبه 23 تير 1397 - 23:16

سرهنگ شایع مهشم العملسی فرمانده یکی از نیروهای مرزی و ستوان ربیع سبوله العملسی و 4 مزدور دیگر آل سعود با آتش نیروهای یمن در جبهه الاجاشر کشته شدند.

العالمیمن  

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن؛ مزدوران آل سعود با قناصه در منطقه الحوامره در کرش در استان  لحج دو یمنی را به شهادت رسانده و یک زن را مجروح کردند.

همچنین؛ یک منبع ارتش یمن گفت: که تک تیراندازان ارتش وکمیته های مردمی یمن با قناصه یک خودروی جنگی مزدوران آل سعود را در شمال الوازعیه در غرب تعز واژگون کردند که دو مزدور سعودی به هلاکت رسیدند.

هلاکت سرکردگان سعودی

سرهنگ احمد سعید هزاع السولمی الصبیحی از سرکردگان گروه تروریستی الویه العاملقه السلفیه در ساحل غربی و چهار همراهش در کمین ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.

گفتنی است؛ سرهنگ شایع مهشم العملسی فرمانده یکی از نیروهای مرزی و ستوان ربیع سبوله العملسی و 4 مزدور دیگر آل سعود با آتش نیروهای یمن در جبهه الاجاشر کشته شدند و  سرگرد نبیل احمد از سران مزدوران آل سعود در جبهه الیتمه در الجوف با آتش نیروهای یمن کشته شد. 

همچنین خبرنگار العالم گزارش داد؛ انفجار بمب در مسیر نفربر زرهی مزدوران آل سعود در المهاشمه به کشته شدن 8 مزدور و مجروحیت 4 نفر آنان انجامید و دو نفربر مزدوران آل سعود در صحرای الاجاشر با بمب منهدم شد.

مواضع مزدوران آل سعود در الطلعه در نجران و تجمع متجاوزان در گذرگاه علب در عسیر با کاتیوشا و توپخانه هدف واقع شد.

شایان ذکر است؛ جنگنده های آل سعود 3 حمله هوایی به البقع و 3 حمله هوایی به باقم در صعده انجام دادند.  

پربیننده ترین خبرها