رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان را تبریک گفت

رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان را تبریک گفت
يکشنبه 24 تير 1397 - 07:38

رئیس جمهوری در پیامی کسب عنوان ارزشمند قهرمانی جهان از سوی تیم ملی ایران در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان را تبریک گفت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تقدیر از درخشش جوانان کشورمان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان در تاشکند، این موفقیت و قهرمانی مقتدرانه پولادمردان کشورمان برای سومین سال پیاپی را به ملت ایران، ملی پوشان، مربیان و مدیران تیم ملی تبریک گفت.
متن کامل پیام رئیس جمهوری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پولادمردان جوان کشورمان در رقابت های وزنه برداری جوانان جهان در ازبکستان، برای سومین بار متوالی با قهرمانی مقتدرانه و روحیه پهلوانی خود، برای مردم قدرشناس ایران شادی آفریدند.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به هموطنان ورزشدوست و بویژه این ورزشکاران عزیز، از مربیان و دست اندرکاران تیم ملی وزنه برداری جوانان تشکر می کنم و امیدوارم در سایه تلاش و امید، همواره شاهد توفیق روزافزون جوانان ایران اسلامی در سایر میادین ورزشی باشیم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات جوانان جهان را تبریک گفت.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان که از 15 تیرماه در تاشکند ازبکستان آغاز شده بود دیروز (شنبه) با برگزاری دسته به اضافه 105 کیلوگرم به پایان رسید. 
برای تیم ایران در این رقابت ها «حسین سلطانی» (دسته 77 کیلوگرم) دو نقره و یک برنز، رسول معتمدی (دسته 94 کیلوگرم) یک برنز، امیر عزیزی (دسته 105 کیلوگرم) یک مدال برنز و علی داودی (به اضافه 105 کیلوگرم) دو طلا و یک نقره کسب کردند.
ازبکستان با 436،8 امتیاز و ترکیه با 436،8 به ترتیب نائب قهرمان و سوم شدند. آمریکا نیز با 407،8 در رده چهارم قرار گرفت.
تیم های ایران، ازبکستان، ترکیه و آمریکا در بین 43 تیم شرکت کننده تنها کشورهایی بودند که با ترکیب کامل (8 نفره) در این رقابت ها حضور داشتند. 
تیم وزنه برداری جوانان ایران پیش از این در رقابت های جهانی 2017 توکیو و 2016 گرجستان نیز قهرمان جهان شده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها