ترامپ: اگر پوتین مسکو را هم به من ببخشد، رسانه‌ها می‌گویند کافی نیست

ترامپ: اگر پوتین مسکو را هم به من ببخشد، رسانه‌ها می‌گویند کافی نیست
يکشنبه 24 تير 1397 - 22:58

رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از رسانه‌های آمریکایی، آن‌ها را «دشمن مردم» توصیف کرد و گفت حتی اگر پوتین مسکو را هم به آمریکا ببخشد، رسانه‌ها می‌گویند این کافی نیست و باید سن‌پترزبورگ را هم گرفت.

العالم _ آمریکا

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه بار دیگر به انتقاد از رسانه‌ها پرداخت و مدعی شد که او هر قدر هم عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه‌ها او را زیر سوال می‌برند.

وی که قرار است فردا با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند، در توییتر نوشت: «راهی هلسینکی فنلاند هستم و مشتاقانه منتظر دیدار فردا با رئیس‌جمهور پوتین هستم.»

ترامپ افزود: «متأسفانه، مهم نیست من در این نشست چقدر عملکرد خوبی داشته باشم. حتی اگر بابت تمام گناه‌ها و شرارت‌هایی که روسیه در طول سال‌ها مرتکب شده، شهر فوق‌العاده مسکو هم به من بخشیده شود، باز هم از من انتقاد می‌شود و می‌گویند که این به اندازه کافی خوب نیست. می‌گویند باید سن پترزبورگ را هم می‌گرفتم!»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «واقعا اغلب رسانه‌های خبری ما دشمن مردم هستند و همه آنچه که دموکرات‌ها می‌دانند هم لجاجت کردن و اختلال ایجاد کردن است. به همین خاطر است که در کشور ما انقدر نفرت و اختلاف هست. اما بالاخره روزی این وضع التیام می‌یابد.»

در روزهای گذشته با نزدیک شدن به موعد دیدار ترامپ و پوتین، رسانه‌های آمریکایی از اینکه او ممکن است امتیازات گسترده‌ای به مسکو واگذار کند، ابراز نگرانی کرده‌اند. این رسانه‌ها با اشاره به دیدار ترامپ با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، نوشته بودند که او در آن نشست نتوانست هیچ تعهد ملموس و قابل اتکایی از پیونگ‌یانگ بگیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها