نماینده انصار الله در جشنواره باروت خیس:

آمریکا 4 ماه قبل از شروع جنگ یمن سعودی‌ها را برای هماهنگی به کاخ سفید فراخواند/ سعودی ها خنجر خود را پشت فلسطینی ها فرو کردند

آمریکا 4 ماه قبل از شروع جنگ یمن سعودی‌ها را برای هماهنگی به کاخ سفید فراخواند/ سعودی ها خنجر خود را پشت فلسطینی ها فرو کردند
دوشنبه 25 تير 1397 - 19:47

نماینده انصارلله یمن گفت: امریکا از 4 ماه قبل از آغاز جنگ یمن، رهبران سعودی را به کاخ سفید فراخواند و جزئیات عملیات را با آنها در میان گذاشت.

العالم _ ایران / سیاسی

نماینده انصارلله یمن طی سخنانی در اختتامیه جشنواره باروت خیس در تهران، اظهار داشت: امریکا از 4 ماه قبل از آغاز جنگ یمن، رهبران سعودی را به کاخ سفید فراخواند و جزئیات عملیات را با آنها در میان گذاشت. امریکا چند هفته به سعودی فرصت داد تا این عملیات را به انجام برساند، اما نتوانست.

وی افزود: صنعا در حالی که بمباران می شد که یمن یکی از حامیان مردم فلسطین است و این سعودی ها بودند که خنجر خود را در پشت فلسطینی ها فرو می‌کردند.

نماینده انصارلله گفت: ترامپ با نظریه گاو شیرده در برابر دوربین ها ظاهر شد و گفت که سعودی ها بدون کمک امریکا حتی یک هفته هم نمی توانند دوام بیاورند.

وی افزود: امریکا به فروش سلاح به سعودی ادامه داده و او را مثل یک گاو شیرده می دوشد اما این ارتش و نیروهای مردمی یمن بودند که سامانه های تهاجمی امریکا را به شکست کشاندند.

نماینده انصارلله تصریح کرد: امریکا با برگه شیطان بازی می‌کند و می کوشد خود را به عنوان کبوتر صلح نشان دهد.

وی با بیان اینکه هرکدام از شما در جهان اسلام از جایگاه خود، ملت یمن را یاری می‌کنید، گفت: به رهبر انقلاب و همه آزادی‌خواهانی که در کنار ملت یمن ایستادند درود می فرستم.

پربیننده ترین خبرها