تازه ترین اخبار از تحولات میدانی سوریه؛

جنگنده های ائتلاف آمریکایی شهروندان سوری را هدف قرار دادند/ پیشروی ارتش سوریه در درعا

جنگنده های ائتلاف آمریکایی شهروندان سوری را هدف قرار دادند/ پیشروی ارتش سوریه در درعا
دوشنبه 25 تير 1397 - 22:28

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که ارتش سوریه روستاهای کفر ناسج، تل حمد، حرش الحاره و تل الاحمر ف در درعا را پس از درگیری با گروههای تروریستی آزاد کرد.

العالم _ سوریه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم،  جنگنده های ائتلاف آمریکایی امروز (دوشنبه) بار دیگر با بمباران روستای السوسه در استان دیرالزور شهروندان بی گناه سوری را قتل و عام کردند که در این حمله منزل یکی از ساکنان السوسه را هدف قرار دادند و پدر و مادر خانواده شهید و چند عضو دیگر این خانواده از جمله کودکان و زنان نیز زخمی شدند که حال برخی از آن ها وخیم اعلام شده است.

جنگنده های ائتلاف بین الملل به سرکردگی آمریکا سه روز قبل نیز کشتار در سوریه به راه انداختند که در اثر آن دستکم 30 غیرنظامی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند. 

در ادامه خبرنگار العالم از پیشروی های گسترده ارتش سوریه گفت و خاطرنشان کرد: ارتش سوریه مقادیری سلاح و مهمات در روستاهای طلف و خربه الجامع در جنوب غرب حماه کشف کرد.

همچنین ارتش سوریه تل الحاره از مهمترین مناطق جبهه جنوب و روستای مسحره و ارتفاعات اطراف آن در بخش میانی شهر قنیطره را پس از درگیری با گروههای تروریستی آزاد ساخت.

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که ارتش سوریه روستاهای کفر ناسج، تل حمد، حرش الحاره و تل الاحمر ف در درعا را پس از درگیری با گروههای تروریستی آزاد کرد.

کمیته های مردمی مدافع فوعه و کفریا در شمال ادلب دو پهباد شناسایی گروه تروریستی "جبهه النصره" که مشغول جاسوسی از طرف شهر بنش در مجاورت این منطقه بودند را سرنگون کردند.

منابع محلی گفتند که اهالی روستای عین التینه در جنوب قنیطره ضمن برافراشتن پرچم سوریه بر فراز نهادهای حکومتی، با  راهپیمایی از ارتش سوریه و پیروزیهایش در حومه درعا و قنیطره حمایت کردند.

اهالی روستای القصیبه در حومه قنیطره با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از ارتش سوریه پرچم این کشور را بر فراز ساختمان شهرداری برافراشتند.

تیراندازی گروههای تروریستی به راهپیمایی مردم به نفع ارتش سویه در روستای نبع الصخر در حومه قنیطره به مجروحیت شماری غیرنظامی که برخی از آنان زن و کودک بودند، انجامید.

 

پربیننده ترین خبرها