وحشت از ایران به کابوسی برای نتانیاهو تبدیل شده است

وحشت از ایران به کابوسی برای نتانیاهو تبدیل شده است
سه شنبه 26 تير 1397 - 18:24

موضوع ایران به حدی ذهن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را آشفته کرده که وی در اوقات فراغت نیز به موضوع ایران توجه ویژه ای دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در این باره نوشته، تصاویر یک دوربین از تارنمای "لادات" (یک سیستم داخلی نظارت) نشان می دهدکه نتانیاهو درحال خواندن مقاله ای از وبسایت "دیلی بیست" در باره ایران در اوقات فراغت است.
به نوشته این روزنامه، نتانیاهو درگذشته از وقت های خالی خود در جلسه های کابینه برای خواندن زندگینامه وینستون چرچیل نخست وزیر سال های دور انگلیس استفاده می کرد.
این تصویر نتانیاهو را نشان می دهد که مقاله را در این جلسه با یسرائیل کاتز وزیر اطلاعات خود که عضوی از کابینه است، به اشتراک می گذارد.
نتانیاهو از قدرت روزافزون ایران در منطقه به هراس افتاده و حتی سفر مقامات بلندپایه ایالات متحده به تل آویو، نتوانسته از حجم این نگرانی ها بکاهد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی فشار روانی مضاعفی را به دلیل افزایش محبوبیت نظام اسلامی در منطقه خاورمیانه متحمل شده است.
عبد الباری عطوان، تحلیلگر مشهور عرب، در مقاله ای در رای الیوم نوشت: خطوط قرمز تحمیلی رژیم صهیونیستی بر ایرانی ‌ها و عرب‌ هایی که شرافت و غیرت دارند، بسیار است. نتانیاهو هر روز خط قرمز جدیدی بر قبلی ها اضافه می کند. جز ایران کدام کشور وجود دارد که در برابرش بایستد؟. 

ایرنا

پربیننده ترین خبرها