الحوثی: در جنگ سایبری پیروز شدیم

الحوثی: در جنگ سایبری پیروز شدیم
پنج‌شنبه 28 تير 1397 - 02:57

رئیس شورای عالی انقلاب یمن تاکید کرد، رسیدن پهپاد به آرامکو در ریاض، پیروزی در جنگ سایبری و نیروی هوایی و پدافند هوایی به شمار می آید.

العالم - یمن

محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پهپادی که به آرامکو در ریاض رسید، پیروزی در جنگ سایبری و نیروی هوایی و پدافند هوایی به شمار می آید و نشان می دهد این عملیات پس از بررسی و مشخص کردن هدف صورت گرفت و بازگشت هواپیماهای شناسایی با اطلاعات و بدون اطلاع رژیم سعودی و حمله مجدد، از هر نظر یک پیروزی به شمار می آید. اگر آنها به طرف صلح حرکت می کردند چنین حملاتی صورت نمی گرفت.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: بار دیگر از خارجی ها می خواهیم به همکاران خود که به کشورهایشان بازگشتند بپیوندند چرا که مردم یمن هیچ گونه مسئولیتی در خصوص حمله به آنها و هدف قرار گرفتن در سراسر مناطق تحت سیطره یا وابسته به متجاوزان آمریکایی - سعودی و همپیمانان آنها در صورتی که به باقی ماندن در این مناطق ادامه دهند ندارند و این به علت حفظ جان خود آنهاست چه در آرامکو باشند یا دیگر مناطق.

سخنگوی انصارالله: بمباران آرامکو، موفقیتی بی نظیر بود

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بمباران پالایشگاه شرکت آرامکو در ریاض توسط یگان پهپادی یمن با پهپاد دوربرد ‹صماد 2› آزمایشی موفق و بی نظیر بود. نام این پهپاد نشان دهنده اهمیت و نمادین بودن شهید الصماد (رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن) برای مردم یمن است و ماهیت هدف این حمله و جنایات مستمر دشمن موجب شده است تاسیسات اقتصادی و نظامی هدف عملیات شدیدتری به اذن خدا قرار بگیرد. ­

پربیننده ترین خبرها