نماینده آیت‌الله سیستانی: خدمت رسانی با شعار تحقق نمی‌یابد

نماینده آیت‌الله سیستانی: خدمت رسانی با شعار تحقق نمی‌یابد
جمعه 29 تير 1397 - 15:44

مرجعیت دینی عراق ضمن انتقاد از عملکرد دولت این کشور در خدمت رسانی به مردم اعلام کرد که خدمت شعار نیست، بلکه یک اقدام عملی را می‌طلبد.

العالم - عراق

سید «احمد الصافی» نماینده آیت‌الله سیستانی امروز در خطبه نماز جمعه اعلام کرد که خدمت رسانی به مردم نیاز به زمان دارد تا انجام شود.

مرجعیت دینی عراق تاکید کرد که خدمت رسانی با شعار تحقق نمی‌یابد، بلکه امری حقیقی و اقدامی عملی است.

به گزارش السومریه نیوز، سید احمد صافی گفت: خدمت رسانی مناسب و مطلوب باید بر مبنای اعتماد بین دو طرف مسئولان و مردم باشد.

المدرسی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اعتراضات مردم عراق به مشکلات بیکاری و مشکلات خدماتی اعلام کرد که رویدادهای اخیر عراق نشان می‌دهد که در همکاری بین مردم عراق و دستگاه‌های مجری تامین خدمات شکاف‌هایی وجود دارد و همین شکاف‌ها باعث شده که برخی‌ از ضعف خدمات‌رسانی سوء استفاده کنند.

«محمد تقی المدرسی» از مراجع تقلید عراق نیز امروز از ضعف عملکرد مسئولان عراقی در تامین خدمات که باعث بروز تظاهرات در مناطق جنوبی این کشور شده است، انتقاد کرد.

تظاهرات در عراق از ۱۰ روز پیش ابتدا در استان بصره واقع در جنوب عراق در اعتراض به مشکل برق، آب و بیکاری جوانان این استان آغاز شد و به تدریج به دیگر استان‌های جنوب و مرکز عراق سرایت کرد، اما چند روزی است که این اعتراضات کاهش پیدا کرده و تنها بطور پراکنده در برخی مناطق ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها