پیام مادر «رزان نجار»، پرستار شهید فلسطینی به مردم ایران + فیلم

جمعه 29 تير 1397 - 18:33

حمله ناجوانمردانه سربازان صهیونیست در به شهادت رساندن رزان نجار پرستار فلسطینی واکنش محافل سیاسی - رسانه‌ای در جهان را برانگیخت، مادر این شهید در گفتگو با العالم پیامی را برای مردم ایران می فرستد.

العالم - فلسطین اشغالی

جمعه، اول ژوئن 2018؛ در یکی از تظاهرات های بازگشت مردم فلسطین، شلیک گلوله نیروهای صهیونیست یکی از تظاهرکنندگان را نقش زمین کرد، «رزان نجار» پرستار فلسطینی در حالی که دست های خود را بالا گرفته بود و روپوش سفید امدادگران را بر تن داشت به سمت مجروح فلسطینی رفت که تک تیرانداز صهیونیست این اقدام او را تاب نیاورد و قلب او را نشانه گرفت و دختر امدادگر فلسطینی را به شهادت رساند.

شهادت مظلومانه «رزان نجار» موجی از اعتراضات جهانیان را به رفتار نظامیان اشغالگر با تظاهرکنندگان و بلاخص امدادگران به همراه داشت.

مادر این شهید در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم می گوید: من مادر شهید  رزان النجار هستم من افتخار می کنم که هم اکنون در حضور شما هستم و می توانم پیامم را برای شما ارسال کنم، سلام و درود به مردم  عزیز و متمدن ایران، مردمی که  همیشه در مساله فلسطین یار ما بودند و هم چنین به عوامل شبکه العالم به ویژه خبرنگاران و  اصحاب رسانه درود و سلام می رسانم و از آنها به خاطر پوشش دادن  بزرگترین  حوادث فلسطین  تشکر و قدردانی می کنم .

پربیننده ترین خبرها