حزب‌الله: قانون «کشور یهود» در پی جذب تمام یهودیان جهان به سمت فلسطین است

حزب‌الله: قانون «کشور یهود» در پی جذب تمام یهودیان جهان به سمت فلسطین است
جمعه 29 تير 1397 - 20:10

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در خصوص قانون جدید پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به قانون «کشور یهود» آن را در جهت یهودی‌سازی کامل فلسطین اشغالی دانست.

العالم- لبنان 

 حزب‌الله لبنان پس از تصویب قانون «کشور یهودی» در پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» با صدور بیانیه‌ای این قانون را به شدت محکوم کرد.

به گزارش شبکه المیادین در بیانیه‌ی حزب‌الله لبنان آمده است: این قانون فتح باب وسیعی برای جذب تمام یهودیان جهان و اسکان آن‌ها به جای ساکنان حقیقی فلسطین است. همچنین این قانون با هدف محروم ساختن فلسطینیان از حق بازگشت و بیرون راندن باقی مانده آن‌ها از فلسطین است.

در این بیانیه همچنین با دعوت از فلسطینیان برای وحدت در موضع‌گیری، آن را قوی‌ترین واکنش در مقابل دشمن صهیونیستی و قوانین این‌ چنینی دانست.

تصویب قانون جنجالی و تبعیض‌آمیز «کشور ملی یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» اعترضات بسیاری چه در داخل فلسطین اشغالی چه در خارج آن برانگیخته است

پارلمان رژیم صهیونیستی بامداد روز گذشته (پنجشنبه) با 62 رای موافق و 55 رای مخالف در قرائت سوم، این لایحه را تصویب و به قانون تبدیل کرد تا بدین ترتیب زمینه قانونی برای حذف اعراب و مسلمانان را فراهم کند.

این لایحه تبعیض‌آمیز که به نام «کشور یهود» شهرت دارد، تمام سرزمین فلسطین را کشوری فقط برای یهودیان اعلام کرده و فلسطینیان را از تمام حقوق شهروندی و انسانی محروم می‌کند.

پربیننده ترین خبرها