مقاومت مردمی غزه: پرتاب بادبادک های کاغذی که خواب را از صهیونیست ها گرفته، متوقف نخواهد شد

مقاومت مردمی غزه: پرتاب بادبادک های کاغذی که خواب را از صهیونیست ها گرفته، متوقف نخواهد شد
جمعه 29 تير 1397 - 22:09

یکی از رهبران مقاومت مردمی فلسطین گفت برگزاری راه پیمایی های بازگشت در نوار غزه پیام هایی برای کشورهای توطئه کننده علیه مردم فلسطین دارد.

العالم فلسطین اشغالی

"خالد الازبط" یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت : این هفدهمین جمعه با عنوان " توطئه علیه حقوق پناهندگان عملی نخواهد شد" با چندین پیام بود، اولین پیام برای کشورهایی بود که درصدد تحمیل معادلات و طرح ابتکارهایی برای برقراری امنیت در جبهه صهیونیست ها در سرزمین اشغالی فلسطین هستند از اینرو به آنان می گوئیم این قراردادهای مشکوک نخواهد توانست رهبران سیاسی مقاومت فلسطین و مردم ما که نسبت به این قراردادهای مشکوک هوشیار و آگاه هستند را  از هدف خود بازدارد.

وی افزود: دومین پیام نیز خطاب به  آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) بود که در صدد این است که با توطئه جدیدی و متوقف کردن خدمات خود به پناهندگان فلسطینی در نوارغزه بود.

خالد الازبط تاکید کرد: ما نام افرادی که این توطئه را در اونروا مدیریت می کنند می دانیم و اگر اقدامات آنان ادامه یابد نام آنان را فاش خواهیم کرد، گروه ها و ملت فلسطین نیز اقدامات عملی بر ضد این افراد خواهند داشت .

وی افزود: پیام دیگر نیز خطاب به دشمنان صهیونیستی است  مبنی بر اینکه این توطئه صهیونیست ها برای متوقف کردن مقاومت و راه پیمائی های مسالمت آمیز محقق نخواهد شد و پرتاب بادبادک های کاغذی ادامه خواهد داشت، بادبادک هایی که خواب را از چشمان دشمن ربوده است و می تواند پس از 12 سال کاملا محاصره  نوار غزه را بشکند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها