درگیری ترامپ با بازیکنان لیگ فوتبال آمریکا

درگیری ترامپ با بازیکنان لیگ فوتبال آمریکا
شنبه 30 تير 1397 - 08:21

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه بحث درباره رفتار بازیکنان لیگ فوتبال این کشور هنگام خواندن سرود ملی همچنان زنده است، خواستار تعلیق بازیکنان خاطی شد.

العالم ـ آمریکا

دونالد ترامپ در پیام توئیتری نوشت که بحث بر سر رفتار بازیکنان لیگ ملی فوتبال آمریکایی هنگام خواندن سرود ملی همچنان زنده است.
ترامپ با این پرسش که آیا ایستادن و دست بر سینه گذاشتن هنگام خواندن سرود ملی آمریکا در قرارداد بازیکنان این لیگ نیست، افزود: حالا باید دریافت کننده حقوق 40 میلیون دلاری سرپا بایستد.
اشاره ترامپ به اقدام برخی بازیکنان اقلیت های رنگین پوست در لیگ ملی فوتبال آمریکایی است که به نشانه اعتراض به تبعیض علیه این اقلیت ها، هنگام خوانده شدن سرود ملی آمریکا به جای سرپا ایستادن زانو می زدند.
ترامپ در ادامه توئیت خود خواست بازیکنانی که برای بار اول زانو می زنند، از بازی اخراج شوند و کسانی که این کار را تکرار کنند بدون پرداخت حقوق در طول فصل معلق شوند.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا مدت ها است که به این رفتار بازیکنان اعتراض دارد و آن را نشانه بی احترامی به پرچم و سرود ملی آمریکا می داند.
با این حال برخی بازیکنان همچنان در اعتراض به رفتار وحشیانه ماموران اعمال قانون با اقلیت ها به این اقدام خود ادامه می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها