احزاب یمنی حملات صهیونیست‌ها به فلسطین را محکوم کردند

 احزاب یمنی حملات صهیونیست‌ها به فلسطین را محکوم کردند
يکشنبه 31 تير 1397 - 00:45

احزاب سیاسی یمن ادامه حملات متجاوزانه صهیونیست‌ها به فلسطین را محکوم کرده و خواستار ادامه مبارزه مسلحانه با صهیونیست‌ها شدند.

العالم-یمن

احزاب و جریان‌های سیاسی یمن امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای، ادامه حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند.

 به گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، در بیانیه هیات اجرایی جریان‌های سیاسی یمن آمده است که «غزه بار دیگر به صدر تحولات فلسطین بر می‌گردد تا پشتوانه‌ای علیه طرح‌های اشغالگری اسرائیل و حل و فصل مساله فلسطین باشد.»

در ادامه بیانیه آمده است: با وجود ادامه حملات وحشیانه ائتلاف سعودی-اماراتی-آمریکایی-صهیونیستی علیه یمن و تلاش برای اشغال ساحل غربی با هدف رسیدن به اهداف استعماری که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برای به اجرایی درآوردن معامله قرن در آن دست دارند، اما یمنی‌ها برای مقابله با طرح‌های دشمنان علی رغم زرادخانه تسلیحاتی آنها و محاصره و کشتار مردم یمن، تلاش کرده و می‌کنند؛ و همزمان رژیم صهیونیستی نیز به تجاوزات آشکار خود علیه شهر غزه روی آورده که در پی آن چندین نفر از فلسطینان شهید و زخمی شدند.

احزاب سیاسی یمن در پایان بیانیه خود ادامه حملات صهیونیستی به فلسطین را محکوم و گروه‌های فلسطینی را به وحدت کلمه و برداشتن تفنگ به سمت دشمن اسرائیلی فراخواندند.

غزه شب گذشته شاهد تنشی از سوی اشغالگران بود به طوریکه دو مرکز دیده‌بانی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در شرق خان یونس هدف گرفته شد که در پی آن پنج نفر از فلسطینان شهید شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز علیه شهرک‌های واقع در اطراف غزه حملات راکتی انجام دادند و یک تک‌تیرانداز فلسطینی یک نظامی صهیونیست از تیپ «غفعاتی» را به درک واصل کرده است که این نخستین اسرائیلی کشته شده در مرزهای غزه از ابتدای آغاز تظاهرات «بازگشت» از اواخر مارس محسوب می‌شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها