عضو ارشد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان:

توییت ترامپ درباره ایران زیبنده رئیس‌جمهور آمریکا نبود

توییت ترامپ درباره ایران زیبنده رئیس‌جمهور آمریکا نبود
سه شنبه 2 مرداد 1397 - 08:42

یک عضو ارشد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان اعلام کرد توییت ترامپ درباره ایران «زیبنده رئیس‌جمهور آمریکا» نبود.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از واشینگتن پست؛ "استنی اچ هویر" دومین عضو ارشد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان اعلام کرد توییت خصمانه دونالد ترامپ درباره ایران «زیبنده یک رئیس‌جمهور آمریکا» نبود.

او این اقدام را تلاشی برای دور کردن توجه‌ها از «عملکرد کاملاً غیر آمریکایی» او در نشست هفته گذشته هلسینکی با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه» نامید.

وی در این خصوص به واشینگتن پست گفت: «او در تقابل با پوتین عملکردی ضعیف دارد و می‌خواهد اثبات کند در تقابل با روحانی سختگیر است. این یک فرار از کانون توجه است. فرار از مشکلاتی که با آن‌ها در خصوص عملکرد کاملاً وحشتناک و غیر آمریکایی‌اش در هلسینکی مواجه شد. فکر می‌کنم این یک روش برای صاف کردن سینه و گفتن این موضوع است که بله من می‌توانم در قبال مردم سختگیری کنم؛ و روحانی و ایران اهدافی آسان هستند.»

وی افزود: «مثل همیشه، اغراقی که او از آن استفاده کرد به باور من زیبنده یک رئیس‌جمهور آمریکا نبود؛ چرا که پیامی که ارسال می‌کند نه تنها برای ایران، بلکه برای جامعه جهانی خطرناک است. یک رئیس‌جمهور از حزب جمهوری‌خواه (تئودور روزولت) که عملکرد بهتری داشت گفته بود ملایم صحبت کنید و چماق بزرگی در دست داشته باشید. ترامپ خلاف آن را انجام می‌دهد.»

پربیننده ترین خبرها