در گفتگو با العالم؛

بروجردی: رژیم صهیونیستی حق اظهار نظر در مورد هیچ مسئله‌ای را ندارد

بروجردی: رژیم صهیونیستی حق اظهار نظر در مورد هیچ مسئله‌ای را ندارد
سه شنبه 2 مرداد 1397 - 14:38

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشعالگر قدس که به زور سرنیزه، جنایت و کشتار مردم در صبرا و شتیلا و هزار جنایت دیگر خودش را به این سرزمین مقدس اسلامی تحمیل کرده است حق اظهار نظر در مورد هیچ مسئله ای ندارد.

العالم- ایران/ سیاسی

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با شبکه العالم درباره اظهارات نتانیاهو علیه ایران و حضور کشورمان در سوریه اظهار داشت: حضور مستشاری ایران در سوریه بنا به دعوت رسمی دولت سوریه است و در آینده ادامه خواهد داشت زیرا ما در کنار سوریه به عنوان محور مقاومت بودیم، هستیم و خواهیم بود.

وی ادامه داد : رژیم اشعالگر قدس که به زور سرنیزه، جنایت و کشتار مردم در صبرا و شتیلا و هزار جنایت دیگر خودش را به این سرزمین مقدس اسلامی تحمیل کرده است حق اظهار نظر در مورد هیچ مسئله ای ندارد.

بروجردی تاکید کرد: رژیم پوشالی صهیونیستی سرنوشتی جز از بین رفتن ندارد و این سرزمین مقدس به اصحاب اصلی ش باز میگردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: اظهار نظرهای رژیمی که با داشتن بیش از 200 کلاهک هسته ای بزرگترین تهدید در منطقه است فاقد اعتبار است.

وی گفت: سازمان ملل به عنوان مسئول امنیت جهانی باید اقدامات عملی را برای جمع آوری سلاح هسته ای این رژیم منحوس انجام دهد.

وی در رابطه با روابط تهران و مسکو اظهار داشت : روابط ما با روسیه درازمدت و راهبردی است، از این رو سفر ولایتی که حامل پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان به پوتین بود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بروجردی در رابطه با سفرهای نتانیاهو علیه ایران گفت: نتانیاهو دوره گردی است که به طور مستمر در جهت تخریب محور مقاومت و ایران در کشورها پرسه میزند

پربیننده ترین خبرها