تاکید ایران و اسلوونی بر افزایش مبادلات تجاری

تاکید ایران و اسلوونی بر افزایش مبادلات تجاری
چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 16:14

وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی و سفیر جمهوری اسلامی ایران، طی نشستی در لوبلیانا بر افزایش و ارتقاء سطح مناسبات و مبادلات تجاری بین دو کشور تاکید کردند.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش سفارت ایران در لوبلیانا، "ازدراوکو پوچیوالشک" در ملاقات با "مرتضی درزی رامندی" با ابراز خرسندی از افزایش مبادلات تجاری دو کشور اظهار امیدواری کرد که همکاری های بین دو کشور در راستای افزایش حجم مبادلات تجاری تا نیل به هدف یکصد میلیون یورو در سال تداوم یابد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ های متنوع همکاری بین دو کشور، صنعت گردشگری را به عنوان زمینه مساعد دیگری برای همکاری مورد تاکید قرار داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا در آستانه پایان دوره مأموریت خویش در اسلوونی نیز در این دیدار با تشریح آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در روابط دو کشور به ویژه در بخش بازرگانی از جمله افزایش سه برابری ارزش تبادلات تجاری بین تهران و لوبلیانا اهمیت همکاری در زمینه بانکی را مورد تاکید قرار داد.
طرفین در این ملاقات تحولات روابط دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری را مورد بررسی قرار دادند و از افزایش و ارتقاء سطح مناسبات و مبادلات تجاری دو کشور به لحاظ کیفی و کمی ابراز خرسندی کرده و ظرفیت های متقابل برای همکاری را فراتر از سطح همکاری های جاری توصیف کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها