دیدار نماینده سازمان ملل با هنیه/ اعتراف صهیونیست‌ها: اسرائیل توان بازدارندگی را از دست داده است

دیدار نماینده سازمان ملل با هنیه/ اعتراف صهیونیست‌ها: اسرائیل توان بازدارندگی را از دست داده است
پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 - 18:44

نماینده سازمان ملل متحد امروز در غزه با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیدار کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، «نیکلای ملادینوف» هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در روند سازش خاورمیانه از طریق گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه وارد این منطقه شد.

بر اساس گزارش شبکه ماهواره‌ای الاقصی، نشست مهمی میان ملادینوف و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در چارچوب نشست‌های ماراتنی قابل پیش‌بینی برای بررسی توقف تشدید تجاوزات اشغالگران برگزار شده است.

سفر ملادینوف به غزه در حالی انجام شده است که رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بارها به نوار غزه حمله کرده و در نتیجه آن شماری از مردم بی‌دفاع به شهادت رسیده‌اند، به تازگی سه رزمنده شاخه نظامی حماس در نتیجه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به شرق غزه به شهادت رسیدند.

گردان‌های قسام امروز از افزایش آمادگی رزمندگانش به بالاترین حد و بسیج تمام نیروهایش در هر نقطه خبر داد و اشغالگران را به پرداختن بهای سنگین به خاطر جنایاتی که علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند، تهدید کرد.

از سوی دیگر یک وزیر صهیونیست بار دیگر غزه را به تجاوز نظامی تهدید کرد.

اعتراف صهیونیست‌ها: اسرائیل توان بازدارندگی در برابر غزه را از  دست داده است

از سوی دیگر شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات  اخیر در مناطق اشغالی اذعان کرد که اسرائیل توان بازدارندگی در برابر غزه را از دست داده است.

این رسانه صهیونیستی با بیان اینکه حماس این نکته را درک می‌کند که اسرائیل ضعیف است،‌ افزود ما درک می‌کند که هیچ راهبردی در رویارویی با حماس نداریم.

بیانیه گروه‌های فلسطینی درباره توافق قاهره

گروه‌های فلسطینی در نشستی در غزه تاکید کردند به توافق قاهره برای آتش‌بس پایبند هستند و اشغالگران مسئول نقض این توافق هستند و باید مسئولیت نقض آن را برعهده بگیرند.

این گروه‌ها بر حق ملت فلسطین برای دفاع از خود در رویارویی با تجاوزگری رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها