عزیز راشد در گفتگو با العالم مطرح کرد؛

جزئیات حمله پهپادی ارتش یمن به فرودگاه ابوظبی/ زیرساخت های متجاوزین در امان نخواهد بود

جزئیات حمله پهپادی ارتش یمن به فرودگاه ابوظبی/ زیرساخت های متجاوزین در امان نخواهد بود
پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 - 20:18

معاون سخنگوی رسمی ارتش یمن گفت پهپادهای یمنی توانستند به اولین هدف خود یعنی بمباران فرودگاه استراتژیک ابوظبی درامارات برسند.

العالم - يمن

سرهنگ " عزیز راشد" در تماس تلفنی با شبکه العالم اظهار داشت: پهپادهای یمن توانست  ضربه های استراتژیک مهمی به امارات بزند.

راشد گفت : پهپادها توانستند اولین ضربه خود را به فرودگاه استراتژیک ابوظبی وارد کند و حملات استراتژیک مهم دیگری علیه امارات را به دنبال خواهد داشت که تضمینی برای پایان دادن به تجاوز آنهاست.

وی افزود این حملات درست زمانی صورت گرفت که مردم بی صبرانه منتظر انتقام گیری از کشور متجاوز امارات بودند که زیرساخت ها، مردم و کودکان را هدف می گیرد.

راشد گفت: این حملات اولین پیام به اماراتی بود که تصور می کرد دست یمن به آنها نخواهد رسید و می توانند بدون رسیدن ارتش و کمیته های مردمی، به شهرهای یمن دست درازی کنند .

وی افزود: امروز با کمک پهپادها  توانستیم فرودگاههای مهم ابوظبی را هدف قرار دهیم و و این حمله دارای پیامی اقتصادی و نظامی بود یعنی اینکه ما از الان  به بعد، شرکت های خارجی امارات را نیز هدف قرار خواهیم داد و این تهدیدی برای شرکت های خارجی است تا فورا امارات را ترک کنند ما آنان را هر جا که باشند هدف قرار خواهیم داد، این پیام ما به آنهاست.

پربیننده ترین خبرها