مسئول یمنی در گفتگو با شبکه العالم:

تنگه باب المندب فقط برای متجاوزان امن نیست +فیلم

جمعه 5 مرداد 1397 - 08:41

عضو کمیته عالی انقلابی یمن با تأکید بر امن بودن تنگه باب المندب و دریای سرخ تصریح کرد که یمن خود را مسئول تأمین امنیت این دو منطقه می داند لذا این دو منطقه برای همه کشورها جز کشورهای متجاوز از جمله عربستان و امارات هستند.

العالم - یمن

صادق ابو شوارب در گفتگویی با برنامه "المشهد الیمنی" شبکه العالم خاطرنشان کرد که معادله جنگ به نفع ملت یمن تغییر کرده است و رویکرد آزادی خواهی و استقلال در منطقه، طرح سیطره جویی و سلطه طلبی و حماقت عربستان را در هم شکسته است و این چنین معادله جنگ در دریا نیز تغییر کرده است.

وی تأکید کرد که میدان جنگ از زمین به آسمان منتقل شده است به طوری که پهپادهای یمنی حمله جنگنده های سعودی و موشک های آنها را دفع می کنند.

ابو شوارب گفت: محمد بن سلمان و محمد بن زاید یا باید تجاوز به ملت یمن را متوقف کنند یا نفت کش های خود را از دماغه امید نیک عبور دهند. متجاوزان جایی در زمین و آسمان و آب های یمن ندارند؛عربستان باید شکست خود را شکست خود را بپذیرد. رژیم آل سعود حال که در حمله نظامی از زمین و هوا و دریا به یمن شکست خورده است، کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی که خواهان صلح در یمن هستند را به قطع نفت تهدید می کند. ما به محمد بن سلمان و محمد بن زاید می گوییم که تنگه باب المندب دیگر برای شما امن نیست؛ شما باید نفت کش هایتان را از دماغه امید نیک عبور دهید.

پربیننده ترین خبرها