واکنش کاخ سفید به دعوت پوتین از ترامپ برای سفر به مسکو

واکنش کاخ سفید به دعوت پوتین از ترامپ برای سفر به مسکو
جمعه 5 مرداد 1397 - 19:44

کاخ سفید در واکنش به صحبت رئیس‌جمهور روسیه درباره دعوت او از همتای آمریکایی برای سفر به مسکو گفت که «دونالد ترامپ» در صورت دریافت دعوت رسمی، مشکلی با انجام این سفر ندارد.

العالم- آمریکا 

با گذشت ساعاتی پس از اظهارنظر رئیس‌جمهور روسیه درباره دعوت او از همتای آمریکایی برای سفر به مسکو، کاخ سفید به این اظهارنظر واکنش نشان داد.

طبف گزارش آسوشیتدپرس، کاخ سفید با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور روسیه در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی درباره دعوت از رئیس‌جمهور آمریکا به مسکو گفت که ترامپ «در صورت دریافت دعوت رسمی، مشکلی برای انجام این سفر ندارد.

«ولادیمیر پوتین» در کنفرانس خبری خود در پایان نشست «بریکس» به موضوع دعوت ترامپ از او برای حضور در کاخ سفید پرداخت و گفت آماده است به واشنگتن برود. او همچنین از ترامپ دعوت کرد به مسکو سفر کند.

واکنش کاخ سفید به این اظهارنظر در حالی صورت گرفته که جنجال‌ها در آمریکا درباره دیدار ترامپ با پوتین در «هلسینکی» فنلاند و ادعای دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و تبانی کارزار انتخاباتی ترامپ با روس‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس‌جمهور آمریکا بارها با رد این ادعاها، تحقیقات درباره دخالت مسکو و تبانی کارزار او با روسیه را «ساحره‌گیری» و بی اساس خوانده است.

پربیننده ترین خبرها