یورش نظامیان اسرائیلی به روستای "کوبر" و بازرسی وحشیانه منازل

یورش نظامیان اسرائیلی به روستای
شنبه 6 مرداد 1397 - 13:13

نظامیان رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز به روستای کوبر واقع در شمال رام الله در کرانه باختری حمله کرده و با ورود به منازل شهروندان، به بازرسی آنها پرداختند.

العالم - فلسطین اشغالی 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین شاهدان عینی در این روستا گفتند ده ها نظامی اسرائیلی به چند منزل حمله کرده و ضمن بازرسی آنها، به بازجویی از اهالی پرداختند و اسباب و اثاثیه منازل را درهم شکستند و مقداری پول به سرقت بردند.

حمله اسرائیلی ها به این روستا پس از آن صورت می گیرد شهید "طارق محمد دار یوسف 17 ساله" با اجرای عملیاتی در شهرک صهیونیست نشین "آدم" یک شهرک نشین را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را مجروح کرد.

از آن زمان به بعد نظامیان اسرائیلی بارها با این روستا حمله کرده و منازل را مورد بازرسی قرار داده و مسیرهای ورود و خروج به این روستا را بسته اند و گاه مانع تردد اهالی شده اند.

این نظامیان پیش از این به منزل پدر شهید حمله کرده و تهدید به تخریب آن کرده بودند.

آنها همچنین در این حمله ها 4 جوان از اهالی این روستا را دستگیر کردند؛ دیروز نیز 6 جوان را هدف قرار داده و مجروح کردند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

صبح امروز نیز پس از خروج گشتی های اسرائیلی از روستای کوبر، درگیری های شدیدی در روستای مجاور موسوم به ابو قش درگرفت و تعدادی از جوانان با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف در مقابل هجوم گشتی های این رژیم ایستادند. در مقابل نظامیان اسرائیلی نیز اقدام به شلیک گلوله جنگی و بمب های گازی کردند.

پربیننده ترین خبرها