جزئیاتی جدید از ارتباط دولت آمریکا با گروهک تروریستی منافقین

جزئیاتی جدید از ارتباط دولت آمریکا با گروهک تروریستی منافقین
شنبه 6 مرداد 1397 - 14:49

بررسی اسناد وزارت دادگستری آمریکا از سوی وبسایت «tytnetwork» نشان می‌دهد که مشاور امنیت ملی و وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا، از زمان آغاز ریاست جمهوری او تاکنون ۵ بار با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده‌اند.

العالم _ آمریکا

بررسی اسناد وزارت دادگستری آمریکا از سوی وبسایت «tytnetwork» نشان می‌دهد که مشاور امنیت ملی و وکیل شخصی دونالد ترامپ، از زمان آغاز ریاست جمهوری او تاکنون ۵ بار با گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده‌اند.

این اسناد از سوی گروهک تروریستی منافقین تحت قانون «ثبت عوامل خارجی» در فاصله ۲۰ جولای ۲۰۱۷ تا ۲۷ ژوئن سال ۲۰۱۸ به وزارت دادگستری آمریکا تحویل داده شده‌اند.

اسناد بررسی شده وزارت دادگستری آمریکا نشان می‌دهند که «رودی جولیانی» از زمان تحلیف دونالد ترامپ تاکنون ۳ بار با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده است.

۲ مورد از این دیدار‌ها در تاریخ‌های ۱۰ فوریه و ۱۰ می‌ سال گذشته انجام شده که درباره آنها توضیح مبهمی با این مضمون ارائه شده است: «برای گفتگو درباره وضعیت ایران و خاورمیانه».

سومین دیدار جولیانی با گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۲۷ فوریه سال جاری صورت گرفته و در توضیح آن آمده است که «بررسی ناآرامی‎ها در ایران».

بر اساس این اسناد، جان بولتون نیز از زمان روی کار آمدن ترامپ تاکنون ۲ بار با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده که اولین مورد آن در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۷ انجام شده و در توضیح این دیدار چنین ادعا شده است: «درباره برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران».

دومین دیدار بولتون با اعضای گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۷ صورت گرفته و درباره آن توضیح مبهمی با این مضمون آمده است: «دیدار با بولتون».

میزان

پربیننده ترین خبرها