حمله وکیل جدید ترامپ به کوهن درباره رسوایی نوار مکالمات

حمله وکیل جدید ترامپ به کوهن درباره رسوایی نوار مکالمات
دوشنبه 8 مرداد 1397 - 08:21

وکیل جدید ترامپ به انتقاد شدید از اظهارات مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ، علیه رئیس جمهوری آمریکا در خصوص رسوایی افشای نوار مکالمات پرداخت.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره،  رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا یکشنبه گفت که از افکار عمومی آمریکا می‌خواهد که به نوارهای ضبط شده بیشتری از مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ گوش کنند. وی به ادعاهایش مبنی بر اینکه این نوارهای ضبط شده اثباتی بر بی گناهی ترامپ  هستند، ادامه داد.

جولیانی در شبکه سی ان ان گفت: اینها نوارهایی هستند که می‌خواهم به آنها گوش کنید.

با اینحال تاکید کرد که وی شخصا اجازه انتشار این نوارها ( که شامل 183 مکالمه خصوصی هستند) را ندارد. برخی از این نوارها در ماه آوریل از  دفتر و منزل کوهن و هتلی در نیویورک و در جریان تحقیقات دادستانی آمریکا ضبط شده اند.

جولیانی در شبکه سی بی اس نیز مدعی شد از بین این 183 نوار، تنها در 11 تا 12 مورد در مورد ترامپ صحبت شده است.

جولیانی به حملات خود علیه کوهن ادامه داد و با زیر سوال بردن اعتبار وی تردیدها درباره تبدیل شدن کوهن به مخالفان ترامپ را افزایش داد. وی که پیشتر کوهن را فردی قابل احترام خطاب کرده بود گفت که نظرش درباره این وکیل سابق ترامپ تغییر کرده است.

جولیانی درباره کوهن گفت: نمیفهمم چطور می‌توانید صحبتهای مایکل کوهن را باور کنید.

کوهن درحال حاضر متهم به تخلف بانکی و نقض قوانین تامین مالی کمپین‌های انتخاباتی است و از سوی حوزه قضایی جنوب نیویورک مورد بازجویی قرار گفته است.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها