در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی العالم؛

عهد التمیمی: در جریان بازجویی در معرض تهدید و سخنان زشت و زننده قرار گرفتم

عهد التمیمی: در جریان بازجویی در معرض تهدید و سخنان زشت و زننده قرار گرفتم
دوشنبه 8 مرداد 1397 - 17:05

عهد التمیمی اسوه و الگوی مقاومت فلسطین اعلام کرد در جریان بازجویی از سوی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی و افسران بازجوی صهیونیست تهدید شده و هدف سخنان زشتی قرار گرفته است.

العالم- فلسطین        

التمیمی که یک آزاده فلسطینی نیز است و مدتی را در شرایط بسیار سخت و مشقت بار در زندان های رژیم صهیونیستی قرار داشت تاکید کرد حامل سه پیام از سوی اسیران زن فلسطینی برای ملت فلسطین است نخست این که وحدت ملی را حفظ کنند دوم تقویت مقاومت ملی فلسطین و سوم حمایت از اسرای فلسطینی در جریان مبارزه شان برای ازادی.

وی در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی العالم که در منزلش در شهر النبی صالح (ع) با حضور نریمان التمیمی پدرش سخن می گفت تاکید کرد سه مرتبه از وی بازجویی و تحقیق شده است و جلسات بازجویی از وی برای مدت زمان طولانی و برای چندین ساعت و به طور پیاپی طول می کشیده است.

این الگوی مقاومت فلسطین تاکید کرد در جریان بازجویی و برای این که به زور از وی اعتراف بگیرند در معرض انواع فشارها قرار گرفته است.

عهد التمیمی افزود بازپرس من را تهدید کرد که اگر اعتراف نکنم دیگر اعضای خانواده ام را و حتی افراد نزدیک به ما ( خویشاوندان ) را بازداشت خواهند کرد.

التمیمی اظهار داشت چند بازپرس مرد از وی بازجویی کرده اند و هیچ بازپرس زنی در جریان بازجویی حضور نداشته است و این نقض قانون و در تضاد با توافقنامه های بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد افسر بازپرس با من با کلام زشت و زننده سخن می گفت.

التمیمی درباره واکنش های خود در جریان جلسات بازجویی تصریح کرد: من با همه این برخوردها با سکوت رفتار کردم و پاسخ من سکوت بود و امیدواریم هر کسی از سوی صهیونیست ها مورد بازجویی قرار می گیرد فقط سکوت پیشه کند زیرا این حق ( سکوت ) در چنین مواقعی مفید است و کسی نمی تواند از آن علیه فرد بازداشتی بهره برداری کند.

این دختر شجاع فلسطینی که دیروز از بند زندان های رژیم صهیونیستی ازاد شد خاطرنشان کرد: روحیه اسرای زن فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی بسیار بالا و عالی است و این چیزی است که شخصا به آن افتخار می کنم زیرا من با اسیران زنی مواجه شدم که اسوه اصلی و واقعی مقاومت هستند و به همگان نیرو و قدرت می دهند.

عهد التمیمی گفت: مدیریت زندان شارون تلاش می کند بر اسرای زن در زمینه مسایل زیادی از جمله کاهش وعده های غذایی فشار آورد. ما به عنوان زنان و افراد کم سن در زندان شارون به شیر نیاز داریم ولی مدیریت این زندان ما را از نعمت شیر محروم کرده است. در زمینه تحصیل در زندان فشارهای زیادی اعمال می شود تا جایی که رئیس زندان وضع فوق العاده ایجاد و کلاس های درس را تعطیل می کرد. این موضوع زیاد اتفاق می افتاد و تنها علت آن این بود که اسرای فلسطینی زندان را تبدیل به مدرسه و مرکز آموزشی نکنند. ولی به رغم همه این فشارها زندان به مدرسه ای تبدیل شده بود.

التمیمی درباره گزینه مقاومت افزود این مردم هستند که مسیر مقاومت را تعیین می کنند و هر اشغالگری علیه هر سرزمینی از طریق مقاومت مردمی و به دست مردم شکست می خورد. ازادی ما همواره به دست مردم و ملت ها است.

این دختر شجاع فلسطینی یادآور شد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا از دیدار خانواده ام و خبرنگاران و اصحاب رسانه با من جلوگیری کنند تا واکنشی صورت نگیرد.

وی در پایان مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم گفت: به همه مردم فلسطین سلام و درود می فرستم و مقاومت ساکنان خان الاحمر و ادامه راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه را ارزشمند و گرامی می دارم. من از هر کسی که با آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن باشد حمایت می کنم زیرا آمریکا و اسرائیل تروریست هایی هستند که دایما علیه فلسطینیان توطئه و برای تبدیل کردن فلسطین به یک کشور یهودی تلاش می کنند.

پربیننده ترین خبرها