ارتش سوريه به طور کامل حوض الیرموک را آزاد کرد

ارتش سوريه به طور کامل حوض الیرموک را آزاد کرد
سه شنبه 9 مرداد 1397 - 19:32

ارتش سوريه به طور کامل منطقه حوض الیرموک ( اطراف یرموک) در حومه شمال غربی درعا را آزاد کرد.

العالم - سوریه 

نیروهای ارتش سوریه امروز سه شنبه موفق شدند به طور کامل بر منطقه «حوض الیرموک» واقع در ریف شمال غربی درعا مسلط شوند.

گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی المرکزی»  اعلام کرد که نیروهای سوری پس از تثبیت مواضعشان در روستای «القصیر» در نزدیکی سد سوری اردنی «الوحده»، به طور کامل بر حوض الیرموک مسلط شدند

نیروهای سوری در جریان یک عملیات گسترده که از چند روز پیش علیه گروه تروریستی «جیش خالد بن ولید» -وابسته به داعش- در شمال غرب درعا آغاز کرده و توانستند مناطق زیادی را از این گروه پس بگیرند.

نیروهای ارتش سوریه ظهر امروز نیز روستاهای «کویا» و «بیت آره» در حوض الیرموک را آزاد  کردند. نیروهای سوری دیشب نیز موفق شدند شهرک «الشجره» و روستای «عابدین» را از عناصر داعش پس بگیرند. 

 ارتش سوریه دیروز دوشنبه نیز موفق شد شهرهای کوچک «الشجره» و «المسیفره» در منطقه حوض الیرموک واقع در ریف شمال غربی درعا را بازپس بگیرد.

یگان‌های ارتش سوریه روز شنبه گذشته نیز موفق شدند بر روستاها و شهرک‌ها «فیصون، العوام، جمله، عین صماطه، ابورقه، ابو خرج، النافعه و سد النافعه»  در ریف شمال غربی درعا مسلط شوند و مین‌های کاشته شده توسط گروه‌های تروریستی را خنثی کنند.

فعالان سوری می‌گویند که عملیات آزادسازی جنوب سوریه عملا با تسلط کامل ارتش سوریه بر حوض الیرموک و تامین امنیت درعا و قنیطره و حومه دو استان، به پایان رسیده است.

پربیننده ترین خبرها