ادامه پیروزی ارتش سوریه در استان درعا/ برافراشته شدن پرچم سوریه در شهر نوی

ادامه پیروزی ارتش سوریه در استان درعا/ برافراشته شدن پرچم سوریه در شهر نوی
چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 09:35

پس از اعلام برقراری امنیت در شهر نوی از توابع حومه شمالی درعا، پرچم سوریه در میدان اصلی این شهر به اهتزاز درآمد.

العالم - سوريه

به گزارش خبرنگار العالم از سوریه، اهالی شهر نوی در حالیکه پرچم سوریه و عکس های بشار اسد رئیس جمهوری این کشور را در دست داشتند، با تجمع در میدان اصلی شهر، پیروزی بر تروریست ها را جشن گرفتند.

حاضران در این تجمع، شعارهایی را در حمایت از ارتش سوریه که تروریست ها را از شهرشان بیرون راندند، سر دادند و تاکید کردند که برای برگزاری جشن واقعی ملی و اعلام وحدت و همبستگی با ارتش و نیروهای مسلح جمع شده اند و این پیروزی برای آنان یادآور وحدت و همبستگی با ارتش سوریه در مقابله با اسرائیل غاصب است.

شرکت کنندگان در تجمع شهر نوی گفتند در صورتیکه ارتش سوریه فداکاری نمی کرد، امروز شاهد امنیت و آرامش در این منطقه و دیگر مناطق استان درعا نبودیم.

حاضران در این تجمع، هم سو شدن همه تلاش ها برای بازگرداندن زندگی طبیعی به این شهر ضمن همکاری با مسئولان استان را خواستار شدند.

در مراسمی با حضور مردم شهر نوی، پرچم سوریه، در میدان اصلی به اهتزاز درآمد.

«محمد خالد الهنوس» استاندار درعا در جمع خبرنگاران، از همه اهالی خواست با مشارکت در فعالیت جمعی، برای احیای زندگی به این شهر و از بین بردن آثار و نشانه های جنگ تلاش کنند و در عین حال، برای مقابله با تفکر تروریستی و از بین بردن ظلمت و گمراهی در نسل های آینده اقدام کنند.

همچنین «محمد رامی تقلا» رئیس پلیس این منطقه نیز گفت که بازگشت نوی به آغوش وطن، در ارتباط با پیروزی های ارتش عربی سوریه بود.

وی تصریح کرد بازگشت یگان های پلیس به شهر نوی و آغاز خدمت رسانی به شهروندان، مقدمه ای برای بازگشت موسسات دولتی است و در نتیجه، می توان گفت که تلاش برای بازگرداندن زندگی به شهر و بازگشت اهالی به منازلشان ادامه دارد.

در بیست و دوم ماه جاری، توافقی برای رسیدگی به وضعیت گروه های مسلح مستقر در نوی و بیرون راندن 250 تروریست مخالف سازش به همراه خانواده هایشان از این شهر و انتقال آنان به شمال سوریه امضا شد.

پربیننده ترین خبرها