بشار اسد: ارتش سوریه بخش‌های طرح صهیونیستی-آمریکایی را یکی پس از دیگری ناکام می‌کند

بشار اسد: ارتش سوریه بخش‌های طرح صهیونیستی-آمریکایی را یکی پس از دیگری ناکام می‌کند
چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 11:08

رئیس جمهور سوریه به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش این کشور تأکید کرد که این ارتش سپر محکم سوریه در مقابله با «طوفانهای شر و دشمنی» است.

العالم - سوریه

«بشار اسد» رئیس جمهور به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد تأسیس ارتش این کشور در مجله «جیش الشعب» اظهاراتی را مطرح کرد.

اسد در این مجله تأکید کرد که ارتش سوریه سپر محکم این کشور در مقابله با «طوفانهای شر و دشمنی» است و بخشهای طرح صهیونیستی-آمریکایی را یکی پس از دیگری ناکام می‌کند؛ طرحهایی که همه را بدون استثناء هدف قرار داده است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که نیروهای ارتش سوریه در مقابله با تروریسم هدفمند و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن، دستاورد و پیروزیهای زیادی به دست آورده‌اند.

رئیس جمهور سوریه با تأکید بر اراده ارتش سوریه برای پاکسازی وجب به وجب خاک این کشور، خطاب به نیروهای ارتش گفت: «شما به همه دنیا طی هفت سال و نیم ثابت کردید که یک مکتب کامل در ملی‌گرایی، مردانگی، جانفشانی و فداکاری هستید».

اسد نیروهای ارتش سوریه را دژهای مستحکمی توصیف کرد که گروههای تروریستی در برابر دروازه‌های آن از هم فرو می‌پاشند و سستی در اراده آنان به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: «به مدد جانفشانیها و قهرمانی‌های شما، ما به امنیت و ثبات امروز در بیشتر مناطق رسیدیم... از حمص تا تدمر، حلب، قلمون، دیرالزور، غوطه شرقی و غربی، صحرای دیرالزور و سایر شهرها و مناطقی که تروریستها مدتها با حمایت تسلیحاتی و مالی در آن عصیان کردند».

رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه تروریستها در پایان مجبور شدند که خوار و ذلیل از مناطق تحت اشغال خود خارج شوند، اعلام کرد که مناطق آزاد شده در سوریه با امنیت و ثبات به آغوش این کشور باز می‌گردد.

اسد با بیان اینکه نیروهای ارتش سوریه پیروزی را رقم زدند و از جبینشان «خورشید عزت» درخشیدن گرفت، تصریح کرد که اطمینان دارد نیروهای ارتش سوریه همیشه به کشور و ملت خود وفادار خواهند بود.

وی در پایان رحمت و جاودانگی را برای ارواح شهدای ارتش سوریه و شفای عاجل را برای «قهرمانان زخمی» و عزت و افتخار را برای خانواده‌های آنان مسئلت و تأکید کرد که پیروزی نزدیک است.

پربیننده ترین خبرها