بازدید وزیر دفاع سوریه از جبهه‌های جنوبی این کشور

بازدید وزیر دفاع سوریه از جبهه‌های جنوبی این کشور
پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 - 00:48

وزیر دفاع سوریه امروز به دستور «بشار اسد» رئیس جمهور و فرماند کل نیروهای مسلح این کشور از جنوب سوریه که اخیرا از لوث وجود تروریست‌‌ها پاکسازی شده، بازدید به عمل آورده است.

العالم-سوریه

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور امروز به «علی عبدالله ایوب» وزیر دفاع ارتش سوریه دستور داد که با توجه به آزادسازی جنوب این کشور و به مناسبت هفتاد و سومین سالروز تاسیس ارتش، از مناطق جنوبی بازدید کند.

در همین ارتباط، خبرگزاری سانا گزارش داد که وزیر دفاع سوریه امروز به همراه تعدادی از فرماندهان ارتش از برخی از یگان‌های نظامی مستقر در جنوب این کشور، بازید به عمل آورده است.

علی عبدالله ایوب همچنین با تعدادی از فرماندهان میدانی و سربازان ارتش سوریه دیدار و گفت‌وگو کرده و از پیروزهای رزمندگان در محور جنوبی تقدیر و تشکر کرده است.

وزیر دفاع سوریه در جمع نیروهای سوری تاکید کرد که تروریست‌ها در این سرزمین هیچ جایی ندارند و دست‌آوردهای بزرگ ارتش در جنوب سوریه نشان از فروپاشی طرح تروریستی دشمنان دارد.

نیروهای ارتش سوریه اخیر پس از درگیری‌های سنگین چند هفته‌ای با تروریست‌ها موفق شدند دو استان جنوبی درعا و قنطیره را به طور کامل آزاد کنند.

«بشار اسد» رئیس جمهور  روز چهارشنبه به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد تأسیس ارتش این کشور در مجله «جیش الشعب» اظهاراتی را مطرح کرد.

اسد در این مجله تأکید کرد که ارتش سوریه سپر محکم این کشور در مقابله با «طوفانهای شر و دشمنی» است و بخشهای طرح صهیونیستی-آمریکایی را یکی پس از دیگری ناکام می‌کند؛ طرحهایی که همه را بدون استثناء هدف قرار داده است.

 

پربیننده ترین خبرها