بادبادک‌های آتش‌زای غزه، سفر نتانیاهو به کلمبیا را لغو کرد

بادبادک‌های آتش‌زای غزه، سفر نتانیاهو به کلمبیا را لغو کرد
پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 - 14:52

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد درپی وضعیت ناآرام نوار غزه و تداوم پرواز بادبادک‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، سفر بنیامین نتانیاهو به کلمبیا لغو شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سفر هفته آینده خود به آمریکای جنوبی را لغو کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که به خاطر وضعیت ناآرام در مرز نوار غزه، نتانیاهو سفر هفته آینده خود به کلمبیا را لغو کرد.

به نوشته وبگاه «آی24 نیوز» نتانیاهو قرار بود از 6 آگوست طی سفری سه روزه برای حضور در مراسم تحلیف «ایوان دوک» رئیس‌جمهور جدید کلمبیا و همچنین دیدار با سران کشورهای آمریکای جنوبی، به این کشور سفر کند.

این سفر اما با افزایش تنش‌ها در مرز غزه، تداوم ارسال بادبادک‌ها و بالن‌هاش آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تبادل آتش نظامیان صهیونیست با گروه‌های مقاومت در این منطقه، لغو شد.

پیشتر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داده بود که گذرگاه «کرم ابو سالم» در شمال نوار غزه بسته و ورود بنزین و گاز به این منطقه ممنوع شد. 

لیبرمن همچنین گفته بود که ارتش رژیم صهیونیستی اکنون به نظامیان خود دستور داده که به صورت مستقیم فلسطینی‌هایی که بادبادک‌های آتش‌زا را به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین می‌فرستند، هدف قرار دهند.

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن ۲۰۱۸، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

فارس

پربیننده ترین خبرها