خبرنگار العالم گزارش داد؛

افشای اسرار پرونده های مربوط به فساد در لبنان/ ارتباط سیدر و الجبیر

افشای اسرار پرونده های مربوط به فساد در لبنان/ ارتباط سیدر و الجبیر
يکشنبه 14 مرداد 1397 - 16:31

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در پخش زنده در شبکه های اجتماعی ، حقایق زیادی را درباره بحران اقتصادی در لبنان و برخی از علل این بحران فاش کرد.

العالم _ لبنان

حسین مرتضی خبرنگار العالم در پخش زنده این سوال را مطرح کرد که چرا هیچ کسی از بخش بانک ها محاسبه و مجازات نمی شود در حالی که همین ( مسئولان بانکی ) مسئول محرومیت ها در برخی مناطق لبنان هستند. چه کسی طرح و پروژه لیطانی را تعطیل کرده است؟ عامل و مسئول بحران برق و بیکاری است؟

وی قول داد روزانه و در بخش هایی در روز همه این مسایل و اطلاعات پس پرده و واقعیت ها را با اعداد و ارقام و مستند در شبکه های اجتماعی فاش کند.

خبرنگار العالم در این برنامه قصه مربوط به دانیال غلیزر و تاریخ و سرگذشت او و ارتباطش با وزارت خزانه داری آمریکا فاش می کند و این که ابن کارمند اداره اطلاعات آمریکا کجا بوده است و چه ارتباطی با پروند و بحران مالی لبنان دارد.

حسین مرتضی همچنین از شرکت خصوصی مک کینزی با تهیه پژوهش های ویژه توسعه اقتصادی و ناظران بر آن سخن می گوید.

وی همچنین از کنفرانس سیدر خواهد گفت کنفرانسی که پیشتر و برای اعطای قرض ها و وام ها و انجام پروژه هایی در لبنان برگزار شد و این که این وام ها در کجا هزینه خواهد شد و رابطه این شرکت و این کنفرانس با عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی چیست؟

حسین مرتضی  ابراز امیدواری کرد مقامات ذیربط صاحبان این اسامی و شرکت هایی را که به زودی نام شان را فاش می کند به خصوص شرکت های مالی و بانکی و مسئولان آن ها را تحت پیگرد قرار دهد

پربیننده ترین خبرها