همکاری موساد و القاعده در تولید فیلم ضد اسلامی

همکاری موساد و القاعده در تولید فیلم ضد اسلامی
پنج‌شنبه 23 شهريور 1391 - 10:59

معاون پيشين وزير خارجه مصر تاكيد كرد: فيلم اهانت آميز به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) را موساد و القاعده توليد و پخش کرده اند.

" عبدالله الاشعل" روز پنجشنبه به شبكه خبري العالم، گفت: دشمنان اسلام تا قيامت هم دست از توهين به اسلام و قرآن نمی کشند و حتي شخص پاپ هم به رسول اكرم (ص) توهين كرد.
معاون پیشین وزير خارجه مصر، افزود: فيلم توهين آميز اخير كه در آمريكا علیه پیامبر اسلام ساخته شده است، آخرين حركت اين چنيني نخواهد بود. در واقع اين فيلم را مي توان بخشی از تلاش صهیونیست ها براي اختلاف افكني ميان مسلمانان و مسيحيان دانست.
معاون پیشین وزير خارجه مصر، تاكيد كرد: افكار عمومي آمريكا چندان توجهي به اين فيلم توهين آميز نخواهد كرد و تنها به واكنش مسلمانان معطوف خواهد شد و همان طور كه ديديم مسلمانان سفارتخانه هاي آمريكا را به آتش كشيدند. اكنون زمان آن رسيده است كه كشورهاي اسلامي، ديپلماسي اسلامي ويژه اي در رفتار با آمريكا و اروپا اتخاذ كنند تا ديگر كسي نتواند به مقدسات مسلمانان توهين كند.
عبدالله الاشعل تاكيد كرد: احترام به اديان بخشي از حقوق بشر است، زيرا دين بخشي از معنويات انسان است و آزادي به معني مجوز حمله و توهین به اعتقادات ديگران نيست.
12-23:26



پربیننده ترین خبرها