گروه های فلسطینی: تصمیمات برای آتش بس پس از توافق همگانی اجراء می شود

گروه های فلسطینی: تصمیمات برای آتش بس پس از توافق همگانی اجراء می شود
دوشنبه 15 مرداد 1397 - 16:09

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که تصمیمات آتش بس، جنگ و صلح تصمیماتی ملی است که فقط پس از توافق همگانی قابل اجراء می باشد.

العالم - فلسطین 

گروه های فلسطینی در نشستی مشترک برای بررسی مساله آتش بس، با ابراز نگرانی از اهداف پشت پردۀ پیشنهاد "لغو محاصره باریکه غزه" اعلام کردند که شاید هدف از ارائه این پیشنهاد زمینه سازی برای اجرای طرح "معاملۀ ترامپ" برای بستن پرونده مناقشۀ فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی باشد.

حماس این نشست را در غزه برای مطلع کردن دیگر گروه های فلسطینی از مذاکرات قاهره برگزار کرد مذاکراتی که با نظارت مصر و سازمان ملل متحد برای دستیابی به آتش بس با رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

گروه های فلسطینی در این نشست اعلام کردند که هیچ یک از این گروه ها نباید به تنهایی و بدون مشورت با دیگر گروه ها با رژیم صهیونیستی درباره آتش بس به توافق برسد.

گروه های فلسطینی اعلام کردند که زندگی شرافتمندانه و لغو محاصره باریکه غزه حق فلسطینی ها است اما این امر نباید حقوق سیاسی ملت فلسطین را تحت تأثیر بگذارد و آن را پایمال کند.

گروه های فلسطینی اعلام کردند که اتحاد و کنار گذاشتن اختلافات تنها چاره برای پایان دادن به اشغالگری و بازیابی حقوق از دست رفتۀ ملت فلسطین است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها