سردار شکارچی:

ایران ضامن امنیت تنگه هرمز است/ برخی سیاسیون می‌خواهند گردن خود را در برابر دشمن کج کنند

ایران ضامن امنیت تنگه هرمز است/ برخی سیاسیون می‌خواهند گردن خود را در برابر دشمن کج کنند
دوشنبه 15 مرداد 1397 - 17:36

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.

العالم _ ایران / سیاسی

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  درحاشیه یادواره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.

وی افزود: بحث امنیت تنگه هرمز با قدرت مسلط این منطقه که ایران است ارتباط دارد و اگر ما کاری در منطقه خلیج فارس می‌کنیم، برای برقراری امنیت است.

سردار شکارچی در پاسخ به سوالی مبنی بر شائبه ورود سپاه پاسداران به مسائل سیاسی گفت: سپاه اصلاً به مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده است؛ سپاه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و به عنوان یکی از ارکان قدرت نظام باید در مواقعی خاص اعلام موضع کند تا دشمن مواضع ما را بداند و به اقتدار ما پی ببرد.

سردار شکارچی تصریح کرد: دشمن قدرت ما را خوب شناخته است، آن‌ها بیش از آنچه که امروز حرف می‌زنند، قدرت ما را می‌شناسند و به همین دلیل است که وحشت دارند.

وی خاطرنشان کرد: مواضع سپاه و کل فرماندهان نیروهای مسلح خوب است و ای کاش سیاسیون به قدرت ارزشمند این نظام اعتماد داشته باشند و در برابر دشمن سر خم نکنند. طبیعی است که برخی از سیاسیون می‌خواهند گردن خود را در برابر دشمن کج کنند و گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند؛ اما کسی به آن‌ها این اجازه را نخواهد داد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها