انصارالله: ولی‌عهد ابوظبی نسخه به روز شده رهبران القاعده است

انصارالله: ولی‌عهد ابوظبی نسخه به روز شده رهبران القاعده است
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 19:45

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به روابط امارات و القاعده اعلام کرد که «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی نسخه به روز شده رهبران القاعده است و ابوظبی یکی از لانه‌های این گروه تروریستی است.

العالم - یمن 

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه طی سخنانی اعلام کرد که روابط امارات با القاعده ریشه در تجاوز علیه یمن با همدستی آمریکا دارد.

عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت: جنگ علیه یمن و نیاز ائتلاف متجاوز به مزدوران ریشه در ارتباط امارات با القاعده دارد و روابط آنها بر مبنای رساندن سود به یکدیگر است.

سخنگوی انصارالله تصریح کرد که «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی نسخه به روز شده رهبران القاعده است و ابوظبی یکی از لانه‌های این گروه تروریستی است.

عبد السلام تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی توافقات سری با گروه تروریستی تکفیری القاعده برای پیوستن به این ائتلاف و حمله به ملت یمن انجام داده است و از اعضای آن حمایت تسلیحاتی و مالی می‌کند.

سخنگوی رسمی انصار الله یمن امروز در صفحه توئیتر خود درباره عربستان نوشت: این کشور «جعبه سیاه» توطئه‌هایی است که منطقه را با جنگ‌های پوچ و عبث به آتش کشیده و در چهارمین سال تجاوز به یمن بزرگ‌ترین قتل عام‌های قرن را برای آن رقم زده است.

مسئول ارشد جنبش انصارالله یمن اقدام عربستان در اخراج سفیر کانادا را نمونه تصمیم‌های احمقانه دولت عربستان دانست و نوشت: حماقت سعودی‌ها در عکس العمل تند آنها به دولت کانادا به دلیل یک مساله حقوقی هم، از جمله این حماقت‌هاست.

پربیننده ترین خبرها