رئیس مجلس اعلای عراق:

تحریم آمریکا علیه ایران ظالمانه و غیرقانونی است/ دولت عراق نباید از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت کند

تحریم آمریکا علیه ایران ظالمانه و غیرقانونی است/ دولت عراق نباید از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت کند
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 18:22

شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام آمریکا را به تحریم مجدد ایران رد و تاکید کرد این تحریم ها ظالمانه و غیرقانونی است که از سوی یک کشور اعمال شده است و از سوی جامعه بین المللی و رسمی نیست.

العالم- عراق             

شیخ حمودی از دولت عراق خواست به اطلاع مردم عراق برساند که عراق به این تحریم ها پایبند نخواهد بود و هرگونه تاثیرات و پیامدهای منفی ناشی از این تحریم ها را که به عراق آسیب بزند رد می کند به خصوص این که عراق در حال گذار از مرحله ویژه و حساسی به علت ادامه مبارزه با تروریسم است و پیامدهای ناشی از همین مبارزه و جنگ برای سال های متمادی بر دوش عراق سنگینی خواهد کرد.

وی تاکید کرد رفتارهای احمقانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دوره ریاست جمهوی وی تاکنون باعث اختلافات شدید و مشکلات عمیقی حتی با متحدان امریکا شده است. تحریم ایران بخشی از توطئه ای بزرگ برای ایجاد نا امنی و هرج و مرج و غارت ثروت های منطقه است و این رفتارهای آمریکا و عدم پایبندی این کشور به قوانین بین المللی باید محکوم شود.

این شخصیت عراقی خاطرنشان کرد دولت عراق نباید از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت کند زیرا این تحریم ها رسمی و قانونی نیست و تنها نتیجه این تحریم ها به سود رژیم صهیونیستی است. برقراری ثبات در منطقه با حضور و همکاری همه کشورها صورت می گیرد

پربیننده ترین خبرها