پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی علاقه مندان به انقلاب

پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی علاقه مندان به انقلاب
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 20:52

رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی علاقه مندان به انقلاب گفتند: نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمی تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.

العالم - ایران / سیاسی

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور درباره دغدغه و نگرانی علاقه‌مندان به انقلاب در آن سوی مرزها که از سوی یکی از حضار مطرح شد، فرمودند: نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین شماره نشریه «خط حزب‌الله» متعلق به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مطلبی با عنوان «به همه بگویید...» که پاسخ رهبر معظم انقلاب درباره برخی نگرانی‌ها نسبت به آینده انقلاب است،  آمده است:

«اخیراً نیز جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور، دیداری با رهبر انقلاب داشتند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقه‌مندان به انقلاب در آن سوی مرزها را از آینده بیان کرد.

رهبر انقلاب نیز در پاسخ به نگرانی این شخص فرمودند: «نسبت به اوضاع ما اصلاً نگران نباشند، هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.»

پربیننده ترین خبرها