آیا زمان بازپس گیری اراضی جولان اشغالی فرا رسیده است؟

آیا زمان بازپس گیری اراضی جولان اشغالی فرا رسیده است؟
پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 - 13:36

ارتش سوریه در همه مناطق مرزی با اردن و با جولان اشغالی مستقر شده است و این برای نخستین بار از آغاز جنگ تاکنون است که نیروهای ارتش سوریه در همه مناطق مرزی با اردن و جولان مستقر می شوند.

العالم- سوریه                

فضل دارین؛ خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: هیچ کلمه و زبانی نمی تواند احساس ما را توصیف کند وقتی که دیدیم پرچم سوریه برای نخستین بار پس از چندین سال مقابل مراکز دیده بانی رژیم صهیونیستی به اهتزاز درامده است و نظامیان ارتش سوریه در همه نوار مرزی با جولان اشغالی چهره به چهره با صهیونیست ها مستقر شده اند و رویای رژیم صهیونیستی  را مبنی بر ایجاد منطقه حایل نقش بر اب کردند.

یک نظامی سوری به خبرنگار العالم چنین گفت ما وارد آخرین پایگاه های تروریست های داعش در موازات اراضی اشغالی شدیم  و وادی الیرموک و درعا را به طور کامل از لوث وجود داعشی ها آزاد کردیم و این مناطق به طور کلی امن شده اند.

خبرنگار العالم افزود این مکانی که مقابل ما می بینید وادی خالد است آخرین پناهگاه تروریست های شکست خورده داعش از نبردهای حوض الیرموک که پس از آزاد کویا و معریه صورت گرفت کویا و معریا دو شهرک سوری در مناطق نزدیک به مرز اردن هستند.

فضل دارین خبرنگار العالم خاطرنشان کرد برای نخستین بار است که مقابل نظامیان رژیم صهیونیستی و مراکز دیده بانی آنان ایستاده ایم و همه امیدها و رویاها این است که پس از جولان وارد جولان اشغالی شویم و آن را از لوث وجود صهیونیست ها آزاد کنیم.

پربیننده ترین خبرها