آرامش نسبی در غزه پس از جنایت اخیر صهیونیست ها

آرامش نسبی در غزه پس از جنایت اخیر صهیونیست ها
پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 - 19:07

پس از حدود 12 ساعت تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، این منطقۀ تحت محاصره امروز پنجشنبه آرامش نسبی را تجربه کرد.

العالم - فلسطین 

تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه 3 شهید برجای گذاشت. دختر بچه ای یک و نیم ساله به نام "بیان ابوخماس" و مادر باردار 23 ساله اش به نام "ایناس ابوخماش" و "علی الغندور" عضو گردان های عزالدین قسام (30 ساله) شهدای تجاوز اخیر اسرائیل هستند. تعدادی از فلسطینی ها نیز در این حملات زخمی شدند.

گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات اسرائیل چندین گلوله خمپاره و موشک به سوی شهرک های صهیونیست نشین اطراف بارریکه غزه شلیک کرد که در این حملات خمپاره ای و موشکی تعدادی از شهرک نشینان زخمی شدند و زندگی را در این شهرک ها مختل کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که در واکنش به شلیک 180 موشک از باریکه غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین بیش از 150 بار به مراکز و مناطقی در غزه حمله کرده است.  

سامی ابوزهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هم اعلام کرد که مقاومت قدرت بازدارندگی خود را نشان داد و رژیم صهیونیستی را از دستیابی به خواسته های خود بازداشت و ثابت کرد که برنامه ریزی های دشمن اشتباه بوده است.

ابوزهری در صفحه توییتری خود نوشت : کسانی که برای مردم تحت فشار غزه اشک تمساح می ریزند، همان کسانی هستند که این مردم را زیر فشار گذاشته اند و رد طنابی که با آن فلسطینی های غزه را به دار تحریم و محاصره آویخته اند، بهترین گواه ماهیت پلیدشان است.  

خبر دیگر اینکه مردم غزه امروز سه شهید تجاوزات اسرائیل را در دیرالبلح و جبالیا تشییع کردند.

فلسطینی ها پیکرهای کودک یک و نیم ساله و مادر باردارش را در یک تابوت به دست گرفتند و به سوی قبرستان اردوگاه دیرالبلح بردند و به خاک سپردند.

پیکر علی الغندور نیز در قبرستان اردوگاه جبالیا با حضور هزاران فلسطینی به خاک سپرده شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها