گروه تروریستی ارتش آزاد اسامی معابر عفرین سوریه را تغییر داد

گروه تروریستی ارتش آزاد اسامی معابر عفرین سوریه را تغییر داد
پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 - 20:12

 گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه اسامی معابر و اماکن شهر عفرین سوریه را تغییر داد.

العالم-سوریه

رسانه های کردی روز پنجشنبه اعلام کردند که شورای محلی شهر عفرین وابسته به تروریست ها با تغییر نام خیابان ها، میدان ها و اماکن عمومی شهر عفرین، نام شخصیت های ترکی برای آن ها تعیین کرد.

تروریست ها تابلوهایی با زبان های ترکی و عربی را برای این اماکن نصب کردند.

نام اصلی میدان السرایا به رجب طیب اردوغان، میدان النیروز (نوروز) را به نام صلاح الدین ایوبی و میدان مشهور کاوا به نام شاخه زیتون(عملیات ترکیه برای تسلط بر عفرین) تغییر کرد.

گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه ماه گذشته نیز اعلام کرد که ساکنان عفرین سوریه باید کارت شناسایی ترکی دریافت کنند و در صورت خودداری، خانه های آنها به آتش کشیده می شود.

ارتش ترکیه از 20 ژانویه (30 دی سال 1396) با تجاوز به خاک سوریه با همراهی نیروهای تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه، عملیاتی را با نام 'شاخه زیتون' در شهر عفرین در شمال این کشور آغاز کرد.

ارتش ترکیه و تروریست های همراه آن با اشغال شهر عفرین و اطراف آن سبب ناامنی های فراوانی در این منطقه شدند و از ابتدای این تجاوز تاکنون هرج و مرج در شمال سوریه شدت یافته است.

دولت سوریه بارها با 'اشغالگری' خواندن اقدام دولت ترکیه در انجام عملیات نظامی در منطقه عفرین و سایر مناطق شمال سوریه، خواستار خروج نیروهای این کشور از خاک خود شده است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها