عضو ارشد حماس اعلام کرد:

شلیک 200 موشک مقاومت بسوی دشمن صهیونیستی / ماشین کشتار اسرائیل درهم شکست

شلیک 200 موشک مقاومت بسوی دشمن صهیونیستی / ماشین کشتار اسرائیل درهم شکست
جمعه 19 مرداد 1397 - 19:45

جنبش حماس نبردهای پیاپی بین گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را نشان دهنده سست بودن این رژیم دانست.

العالم ـ فلسطین اشغالی

سامی ابوزهری از رهبران حماس روز جمعه با انتشار توییتی خاطرنشان کرد، دوره های نبرد پیاپی بین گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی نشان داد که می توان اشغالگران را شکست داد.

نوار غزه اخیرا شاهد دور جدیدی از نبردها بین نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود. نیروهای مقاومت در پاسخ به حملات هوایی این رژیم به غزه، نزدیک به 200 موشک و راکت به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه شلیک کردند.

تاکید حماس بر تداوم راهپیمایی بازگشت 

به گزارش تسنیم، سخنگوی جنبش حماس نیز امروز تاکید کرد: ملت فلسطین به راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره تا زمان برآورده شدن اهداف آن و در صدر آن رفع محاصره نوار غزه ادامه خواهند داد.

حازم قاسم در سخنانی تصریح کرد: هربار ماشین کشتار اسرائیل تلاش می کند که اراده ملت ما در ادامه مبارزه و راهپیمایی خود را در هم بشکند، همواره با شکست مواجه می شود. امروز ملت ما بار دیگر با به چالش کشیدن ماشین جنگی اسرائیل، در راهپیمایی بازگشت شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به همان اندازه که تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان و مادران باردار یک جنایت واقعی به شمار می رود؛ به همان اندازه نیز عزم ما را برای تداوم راهپیمایی بازگشت بیش از پیش جزم خواهد کرد.

قاسم گفت: ملت فلسطین نفس مبارزاتی طولانی دارد و به انواع مقاومت خود ادامه خواهد داد تا به آزادی، استقلال و حق داشتن زندگی با کرامت دست یابند.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت از مردم فلسطین دعوت کرده بود که امروز به طور گسترده در راهپیمایی بازگشت تحت عنوان "جمعه آزادی و زندگی" در شرق نوار غزه شرکت کنند.

پربیننده ترین خبرها