مزهر: همه گروه های فلسطینی مصمم بر ادامه راه پیمایی های بازگشت و تحقق اهداف مقاومت زیر پرچم فلسطین هستند

مزهر: همه گروه های فلسطینی مصمم بر ادامه راه پیمایی های بازگشت و تحقق اهداف مقاومت زیر پرچم فلسطین هستند
جمعه 19 مرداد 1397 - 22:11

"ماهر مزهر" عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی جبهه خلق فلسطین گفت: راه پیمابی های بازگشت از 30 مارس مورد حملات شدیدی قرار گفته و برخی برای شکست دادن این راه پیمایی ها تلاش می کنند.

العالمفلسطین اشغالی

عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی جبهه خلق تصریح کرد: اولین تلاش ها برای سرکوب راهپیمایی های بازگشت از تاریخ 10 می یعنی زمان انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی و روز شهادت بیش از 70 شهروند فلسطینی و زخمی شدن 3000 فلسطینی آغاز شد، شب بسیار بدی بود زیرا  همه علیه این راه پیمایی ها توطئه می کردند و ادعا کردند این راه پیمایی ها به پایان رسیده و ادامه نخواهد یافت اما آخرین با تاکید همه گروه های ملی و ملت فلسطین این راه پیمایی ها متوقف نشد.

وی افزود: یک هفته پیش سخن از امضای آتش بس و پایان دادن به راه پیمایی ها و بالن های آتش زا بود اما ما  به صراحت تاکید می کنیم برخی شبانه روز برای متوقف کردن راه پیمایی ها تلاش می کنند و آنها می دانند راهپیمایی های بازگشت نه فقط خطری برای دشمنان صهیونیستی بلکه برای آمریکا و همه توطئه کنندگان علیه مساله فلسطین چه در داخل یا خارج  از فلسطین است، اما این موضوع قطعی است که همه مصمم بر ادامه این راه پیمایی ها و تحقق اهداف مقاومت زیر پرچم فلسطین هستند.

به گزارش العالم هزاران فلسطینی پس از نماز عصر امروز به سوی اردوگاه های العوده در اطراف شرق نوار غزه  حرکت کردند.

هیات عالی راه پیمائی های بازگشت نوارغزه ،اعتراضات امروز را با شعار( آزادی و زندگی غزه) برای شکستن محاصره نوار غزه برگزار کردند.

پربیننده ترین خبرها